Anonym bruker Skrevet i går, 21:38 #1 Skrevet i går, 21:38 Jeg er så ufattelig sliten og forbanna. mister helt tilliten til systemet. Det står opplyst overalt: ring en hjelpetelefon, kontakt lege, osv. Det eneste legen kommer med er «gå en tur» «prøv yoga» jeg forventer at en lege skal komme med mer enn bare det. Det er rett og slett bortkastet. Jeg opplever flere instanser som ikke tar tak. Det er bare vas prat, og ingen ordentlige råd og veiledning. Jeg har stått i en krevende situasjon over tid. Jeg opplever at systemet som jeg kaller det kopler på den ene etter den andre. Jo mer folk inne i saken jo mer kaos. Alle sitter i et møte, men en eller to prater. Resten er taus. Ingen tar ansvar. Hvis vi blir enig om en plan «hvem gjør hva» så kommer vi i neste møte og ingen har gjort noe. Jeg som forelder må holde tunga rett i munnen. Jeg spør: har du gjort ditt og du datt? Da blir jeg oppfattet som kritisk. Vanskelig, eller lignende. De som jobber innad i et system går fra møter til møter og haker av at de har deltatt, kvaliteten derimot er fraværende. Nå har vi luket ut den ene etter den andre og står igjen med 2 personer vi har tilitt til. Det er så om å gjøre med tverrfaglig samarbeid. Det ender bare opp med flere kokker mer søl Anonymkode: e4c5d...c22
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Man blir ikke bedre uten å ta ansvar før. Det er nesten umulig for andre å «fikse noen». Yoga og gåtur er faktisk veldig bra for den mentale helsen. Anonymkode: 0893d...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå