Lovemelikeyoudo Skrevet 20. oktober #1 Skrevet 20. oktober Er det de man selv har søkt på navnet til som dukker opp? Eller de som har søkt på meg?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober #2 Skrevet 20. oktober Det er de man er med i samme grupper med, venners venner, venners venners venner, og personer som beveger seg i samme område som deg selv Anonymkode: 4080d...406
Anonym bruker Skrevet 20. oktober #3 Skrevet 20. oktober Lovemelikeyoudo skrev (13 minutter siden): Er det de man selv har søkt på navnet til som dukker opp? Eller de som har søkt på meg? Ingen av delene. Anonymkode: c4bdf...4b2
Anonym bruker Skrevet 20. oktober #4 Skrevet 20. oktober Hvis jeg har søkt på noen dukker de gjerne opp som venneforslag hos meg senere har jeg lagt merke til. Samme om vi har felles venner eller ikke. Men jeg har forstått at det ikke er slik motsatt vei (altså at de ikke får opp meg). I tillegg til venners venner osv da så klart. Anonymkode: b5c21...ace
Anonym bruker Skrevet 20. oktober #5 Skrevet 20. oktober Det kan absolutt være noen du selv ofte har søkt opp som kan komme som venneforslag. Eller felles venner Anonymkode: 3242a...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå