Anonym bruker Skrevet 20. oktober #1 Skrevet 20. oktober Har brukt Asolo i mange år. De passer min fot perfekt. Nå er de litt vanskelig å få tak i uten at det koster skjorta. De må støtte godt rundt ankel og være så lette som mulig. Anonymkode: f1350...953
Anonym bruker Skrevet 20. oktober #2 Skrevet 20. oktober Jeg har disse, og synes de er gode og lette. Men anbefaler å prøve først, så du kjenner at de passer din fot. Alle føtter er ulike. https://www.antonsport.no/scarpa-110-mistral-gtx-dame-p16472/sml-smoke-lagoon-39-v100393?gad_source=1&gad_campaignid=18500952394&gbraid=0AAAAADm4JQPPwZQUJKUvZN7cEw_QpGEWo&gclid=CjwKCAjwu9fHBhAWEiwAzGRC__97FhtlF5z-SDAmTRwlxyXPB3NDeFWdzLu6Ee3sfzjjW5x9ebadDBoCV_AQAvD_BwE Anonymkode: 1c268...c15
Anonym bruker Skrevet 20. oktober #3 Skrevet 20. oktober Alle føtter er ulike, så du må prøve forbi finne den som er perfekt for deg. Jeg har brukt Crispi i mange år, og er veldig fornøyd med de. Siste gang kjøpte jeg alfa Queen, og de er jeg også veldig fornøyd med. hvis du skal ha ordentlig fjellsko, med stiv såle, god demping, godt grep og støtte til anklene, får du ikke superlette sko. Anonymkode: e168e...9f2
Anonym bruker Skrevet 20. oktober #4 Skrevet 20. oktober Alfa brukes mest hjem her. Veldig fornøyd med de Anonymkode: 2efca...bb5
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #5 Skrevet 21. oktober Takk for tips. Jeg har hatt crispi men de ble fort ødelagt. Selve skoen satt godt men ikke like bra som Asolo. Vurderer nesten bare å bestille fra de nå. 😊 Fjellsko er selvsagt litt tyngre, men det er store forskjeller. De i skinn er ofte mye tyngre. Demping er ikke så viktig siden jeg stort sett går i naturlig demping. Anonymkode: f1350...953
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #6 Skrevet 21. oktober Mitt beste råd er å ha flere å velge mellom. Jeg har et par haglöfs fjellstøvler i skinn (god støtte, vanntette, men tunge), et par kjempelette terrengløpesko og flere mellomvarianter, mer eller mindre vanntette, noen med pigger. Jeg har gitt opp jakten etter det perfekte paret som kan brukes til alt. Jeg bor ved ett av byfjellene i Bergen og har hund, så jeg er på fjelltur flere ganger i uken, i alt slags vær. Anonymkode: 6e43d...99b
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #7 Skrevet 21. oktober Anonym bruker skrev (4 timer siden): Mitt beste råd er å ha flere å velge mellom. Jeg har et par haglöfs fjellstøvler i skinn (god støtte, vanntette, men tunge), et par kjempelette terrengløpesko og flere mellomvarianter, mer eller mindre vanntette, noen med pigger. Jeg har gitt opp jakten etter det perfekte paret som kan brukes til alt. Jeg bor ved ett av byfjellene i Bergen og har hund, så jeg er på fjelltur flere ganger i uken, i alt slags vær. Anonymkode: 6e43d...99b Skal bare ha ett par. Halvhøye, demping ikke et must. Mest gore-tex da rene skinn ofte er tunge. Anonymkode: f1350...953
Anonym bruker Skrevet 22. oktober #8 Skrevet 22. oktober Anonym bruker skrev (På 21.10.2025 den 6.22): Takk for tips. Jeg har hatt crispi men de ble fort ødelagt. Selve skoen satt godt men ikke like bra som Asolo. Vurderer nesten bare å bestille fra de nå. 😊 Fantastisk navn på sko som blir fort ødelagt 😂 Anonymkode: 0a894...fc8
Anonym bruker Skrevet 22. oktober #9 Skrevet 22. oktober Jeg er kjempefornøyd med mine Alfa-sko. Har tidligere brukt Salomon, men de kan ikke måle seg. Alfa er lett på foten og har godt grep under sålen. Perfekt for meg. Men jeg fikk hjelp i sportsbutikken til å finne sko til mitt behov. Aldri vært så fornøyd før men noen av mine tursko 😊 Anonymkode: 0e097...208
Anonym bruker Skrevet 22. oktober #11 Skrevet 22. oktober Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Alfa eller Crispi Anonymkode: 94254...1b5 Jeg har hatt mine Crispi fjellstøvler i 7 år, og gått milevis med dem. De holder like godt enda 😀 Anonymkode: 2e1e0...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå