Anonym bruker Skrevet i går, 12:44 #1 Skrevet i går, 12:44 Ser de ikke konsekvnsene av det de ønsker å åpne for? At dersom man ikke retter seg etter vedtak, så får man bli, bare man motarbeider myndighetene nok? Han her har taps saken i alle instanser, også i EMD. https://www.nrk.no/mr/kyrkjeasylant-i-heroy-suel-kassembo-har-tapt-i-alle-instansar_-haper-pa-politisk-loysing-1.17599869 Anonymkode: 9d206...19f
TheWitch Skrevet i går, 16:46 #2 Skrevet i går, 16:46 Men her savner jeg en mot-artikkel i NRK som nettopp belyser det som er sagt her at landet han kommer fra er korupt og at det er enkelt å kjøpe seg falske papirer. ++++ Nå er de ute og gir han ene sin stemme for at han skal få bli, da burde vel alle som får avslag fått sine tåredryppene historier publisert i NRK. NRK var ikke like partisk når Salwan Momika søkte asyl i Norge, enda han ble drept kort etter at han ble sendt tilbake til Sverige.
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Jeg synes slike saker er veldig vanskelig. De har bodd i Norge i 20 år flere av de. Nei, de har ikke lov, samtidig er de mennesker som prøver å skape en bedre fremtid for seg selv. Det er en historie bak alle skjebner. Jeg mener ikke at de skal få bli når de har fått et vedtak, samtidig er det også så komplekse saker. Glad jeg ikke er den som skal avgjøre slikt Anonymkode: 67695...657
TheWitch Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Jeg synes slike saker er veldig vanskelig. De har bodd i Norge i 20 år flere av de. Nei, de har ikke lov, samtidig er de mennesker som prøver å skape en bedre fremtid for seg selv. Det er en historie bak alle skjebner. Jeg mener ikke at de skal få bli når de har fått et vedtak, samtidig er det også så komplekse saker. Glad jeg ikke er den som skal avgjøre slikt Anonymkode: 67695...657 Men lar man folk bli bare de er ulydige nok så sender det helt feil signal, da kan alle som får avslag bare anke og anke, nekte å reise, helt til de har vært her så lenge at Norge gir opp.
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden TheWitch skrev (14 minutter siden): Men lar man folk bli bare de er ulydige nok så sender det helt feil signal, da kan alle som får avslag bare anke og anke, nekte å reise, helt til de har vært her så lenge at Norge gir opp. Helt enig med deg. Men tenker de må bli strengere på hvem de tar inn fra start. Dette kunne de ha avdekket lenge før Anonymkode: 67695...657
TheWitch Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Helt enig med deg. Men tenker de må bli strengere på hvem de tar inn fra start. Dette kunne de ha avdekket lenge før Anonymkode: 67695...657 Vel han fikk avslag i 2007 og ble utvist i 2010.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå