Anonym bruker Skrevet 20. oktober #1 Skrevet 20. oktober Er det noen her inne som har testet ut det? Hunden vår klør og slikker på potene, så er midt i målgruppen i følge reklamene som popper opp. Algoritmene er flinke til å finne bekymringene våre, reklamen viser til og med riktig hunderase. Jeg er skeptisk til alt av vidundermedisin, men lurer på om det kan være forsøket verd å teste ut før vi går videre med behandling hos veterinær. Han står på spesialfôr og har hatt en kortisonkur nå, med god virkning, men jeg ser at han likevel har tendenser til å ville bite på potene sine. Anonymkode: 94c37...f19
Anonym bruker Skrevet 20. oktober #2 Skrevet 20. oktober I følge forskningen kan ikke kroppen ta opp collagen, så tilskuddet må i tarmen brytes ned til aminosyrer som tas opp i kroppen. Det jeg har lest at man overhodet ikke kan vite hvor disse aminosyrene havner i kroppen, noen mener de kan bevise at hud, klør osv har nytte av det mens andre mener det bare er sprøyt. Men du har jo ingenting å tape på å prøve, hos en hund er det ihvertfall ikke placebo-effekt om det faktisk virker 😅 Anonymkode: 0b8af...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå