Anonym bruker Skrevet 19. oktober #1 Skrevet 19. oktober Merkelig forespørsel sikkert, men jeg har behov for å grine litt. Forslag til film? Anonymkode: e14bc...2cf
Anonym bruker Skrevet 19. oktober #4 Skrevet 19. oktober Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Marley and me Anonymkode: 6c862...4ae Tristeste filmen jeg noen gang har sett. Ibelin, kommer på sterk nr2 Anonymkode: 9e37e...ba5
Anonym bruker Skrevet 19. oktober #5 Skrevet 19. oktober Pay it forward. Nydelig film, men veldig trist. Anonymkode: fc609...1ce
Anonym bruker Skrevet 19. oktober #6 Skrevet 19. oktober After the promise The Atonement Anonymkode: 52574...87e
Kathrine. Skrevet 19. oktober #7 Skrevet 19. oktober 10 ting jeg hater med deg. Lettsett og lystig film som en kan se mange ganger, slutten får meg alltid til å grine.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober #8 Skrevet 19. oktober Takk for tips! Tar gjerne imot flere! Anonymkode: e14bc...2cf
Anonym bruker Skrevet 20. oktober #9 Skrevet 20. oktober Ps. I love you Two hearts Five feet apart Anonymkode: cb6bb...ed0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober #10 Skrevet 20. oktober The Champ er virkelig en gråtefilm. Sikkert sett den 10 ganger, og gråter hver gang. Anonymkode: be856...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå