Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg betaler ganske høyt bidrag til eksmannen. Vi har hatt privat avtale. Nå har jeg valgt å trappe ned på jobb og prioritere ungene. Dvs byttet jobb og ikke like mye ansvar. Jeg har god økonomi og formue jeg kan ta av. Nå ville eks ha mer i bidrag. Jeg sa nei. Så han tok det til NAV. Resultatet er 1800,- mindre per barn (2 stykker) i måneden. Nå er han helt idiot og vil fortsette med den private avtalen. Jeg vet ikke om jeg gidder. Jeg har råd men han er så atal. I tillegg så forventer han at jeg dekker alt av fritid og utstyr. Jeg vil at ungene skal ha det bra hos pappa og hvis pengene er en faktor så er det kanskje greit å betale mer. Samtidig så har han ikke så dårlig råd. Det er fotballturer til London med gutta og syden osv. Hva hadde dere gjort? Bare hevet deg over smålig oppførsel pga ungene eller latt beregningen fra NAV gjelde? Jeg har de 60% og far 40% men vi er romslige med hva barna vil. Far er bare delvis i arbeid så har minimalt med inntekt. Da vi inngikk avtale så det ut som han skulle bli ufør og jeg ville sikre at barna hadde det godt hos pappa. Nå jobber han 60%. Tror han jobber litt svart mtp forbruket jeg ser og hører om. Anonymkode: da497...814
Kathrine. Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Hadde ikkje gitt han meir i bidrag, men heller vært raus med ungene.
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Samme her, jeg hadde ikke betalt mer enn nav har satt, men hadde gledelig kjøpt sykler, ski eller hva det nå var for at ungene skulle ha det de trengte. Han trenger strengt tatt ikke annet enn penger til mat og litt kos om du likevel betaler alt av utstyr til barna. Anonymkode: 3d816...b4d
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Hadde ikke betalt mer enn nav sa. Anonymkode: cf41d...0ad
prekæs Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Ville hevet meg over smålig oppførsel og ikke betalt en krone mer.
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden NAV beregning som gjelder. Hadde samtidig vært raus med klær, utstyr og aktiviteter som går direkte til ungene. Anonymkode: 7593c...68b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå