Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Dere so har under 600.000i lønn, alene med tre ungdommer og egen bolig. hvordan går det økonomisk… Anonymkode: 88fee...0b7
Væpnet dame Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Jeg har akkurat 600 000, har tre barn og et barnebarn boende hos meg. Det barnet som har barn betaler 3000 i husleie for å dekke bo/strøm/vann/kommunale avgifter osv, og betaler selvsagt egne regninger. Det går helt ok det. Vi har får til det vi trenger og noe vi har lyst til.
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Kommer vel an på boligen… jeg har regnet meg frem til at jeg kan håndtere 2.2 mill i lån, men det er ikke fett. Jeg er flink til å få penger til å vare da, men akkurat huslån og sånt får man jo ikke styrt i like stor grad Anonymkode: 559bd...dc2
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Er gjeldfri i egen bolig. Så ikke lån på bolig og ikke lån på bil. Da går det fint. Er heldig med at ungdommene har jobb så «luksus» de har lyst på kjøper de selv. Har veldig romslig økonomi med ferier hvert år. Anonymkode: 80a7d...a94
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Jeg har 635000 kr i årslønn og er alene med fire barn. Det går rundt fordi jeg har lave boutgifter og veldig lite gjeld. Betaler 3000 kr i måneden på huset. Har ikke billån. Anonymkode: 87569...d29
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Jeg synes det er vanskelig jeg. 13.000 i huslån. spiser en del havregrøt både til frokost og middag for min del, for å si det slik.. Anonymkode: 88fee...0b7
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Kommer ikke an på inntekt men på utgifter. Hva sitter du igjen med når alt fast er trekt? Anonymkode: bcb6e...417
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Ca 7.000 som skal gå til mat, diesel, klær, alt egentlig som ikke er regninger som strøm, wifi, forsikring, kommunale utg, etc Anonymkode: 88fee...0b7
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Jeg har to ungdommer og en 8-åring, 2,2 i gjeld og litt bidra fra faren. Vi må tenke oss om hele tiden, og det blir en hel del havregrøt, men det går. Vurderer å be om avdragsfrihet på lånet noen år, for å komme oss gjennom tannregulering, konfirmasjon og litt kjøreopplæring. Anonymkode: f4849...4dd
Anonym bruker Skrevet 50 minutter siden #10 Skrevet 50 minutter siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har to ungdommer og en 8-åring, 2,2 i gjeld og litt bidra fra faren. Vi må tenke oss om hele tiden, og det blir en hel del havregrøt, men det går. Vurderer å be om avdragsfrihet på lånet noen år, for å komme oss gjennom tannregulering, konfirmasjon og litt kjøreopplæring. Anonymkode: f4849...4dd Høres ut som en god ide! Ja, det er vanskeligere enn før. Det er lov å synes det.. Anonymkode: 88fee...0b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå