Østerdølen Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Trump sin "fantastiske" fredsavtale varte i nøyaktig 10 dager, nå melder mange medier at Gaza igjen blir bombet av Israel. Ja, dette er presidenten som skapte verdensfred, gitt!
Lessismore Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Ja, fordi Hamas har angrepet israelske styrker på grensen. https://www.vg.no/nyheter/i/qPzpPo/medier-israelsk-luftangrep-mot-gaza Ps. Bare jeg som får en følelse av skadefryd hos hi her?
Østerdølen Skrevet 11 timer siden Forfatter #3 Skrevet 11 timer siden Lessismore skrev (17 minutter siden): Ja, fordi Hamas har angrepet israelske styrker på grensen. https://www.vg.no/nyheter/i/qPzpPo/medier-israelsk-luftangrep-mot-gaza Ps. Bare jeg som får en følelse av skadefryd hos hi her? Uansett hvem som startet: freden varte ikke.. Skadefryd for at King Trump mister ansikt? Selvfølgelig!
TheWitch Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Jeg tenker dette kun er en enkelt hendelse og ja hva med å legge skylden der den hører hjemme? Hos Hamas?
Lagertha Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Hamas vil ikke ha fred. Hjelpes, når skal det gå inn!
Østerdølen Skrevet 10 timer siden Forfatter #6 Skrevet 10 timer siden TheWitch skrev (1 time siden): Jeg tenker dette kun er en enkelt hendelse og ja hva med å legge skylden der den hører hjemme? Hos Hamas? For vi kan selvfølgelig garantere at Israel ikke lyver og legger skylden på Hamas... Israel har jo fulgt boken hele veien, ikke sant?
TheWitch Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Østerdølen skrev (1 time siden): For vi kan selvfølgelig garantere at Israel ikke lyver og legger skylden på Hamas... Israel har jo fulgt boken hele veien, ikke sant? Så lenge vi er der så er det umulig å diskutere saken. Det virker som mange pro-palestinere er veldig skuffet over denne avtalen.
Østerdølen Skrevet 6 timer siden Forfatter #8 Skrevet 6 timer siden TheWitch skrev (2 timer siden): Så lenge vi er der så er det umulig å diskutere saken. Det virker som mange pro-palestinere er veldig skuffet over denne avtalen. Nei, jeg tror ingen er veldig skuffet over denne avtalen. Men den er ikke reel, og vil aldri funke, fordi de store problemene er ikke løst, slik som: - Hvilke områder skal Palestinerne få tilbake? - Hvem skal bygge opp igjen landet? - Hva skal det gjøres med jødiske nybyggere som okkuperer jord? - Når skal internasjonal presse komme inn og gi en sannferdig dekning? - Hvilke land skal sikre freden der nede? - HVORDAN skal freden sikres? - Når skal grenser åpnes, slik at Gaza får inn det de trenger på alle vis?
Wicked_Witch_of_the_West Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden 6 hours ago, Østerdølen said: Uansett hvem som startet: freden varte ikke.. Skadefryd for at King Trump mister ansikt? Selvfølgelig! Så det er viktigere for deg at Trump mister ansikt enn at det blir fred?
Østerdølen Skrevet 5 timer siden Forfatter #10 Skrevet 5 timer siden Wicked_Witch_of_the_West skrev (11 minutter siden): Så det er viktigere for deg at Trump mister ansikt enn at det blir fred? Nei, jeg er alltid for fred. Men denne fredsavtalen kom uansett ikke til å vare, så da er det en frynsegode at Trump mistet ansikt.
Wicked_Witch_of_the_West Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden 1 minute ago, Østerdølen said: Nei, jeg er alltid for fred. Men denne fredsavtalen kom uansett ikke til å vare, så da er det en frynsegode at Trump mistet ansikt. Kommer aldri til å bli fred der uansett hvem som prøver
Østerdølen Skrevet 3 timer siden Forfatter #12 Skrevet 3 timer siden Wicked_Witch_of_the_West skrev (1 time siden): Kommer aldri til å bli fred der uansett hvem som prøver Nei, det er jeg faktisk redd for, jeg og. Når ingen av partene egentlig ønsker fred fordi det er så betent over så mange år, er nok løpet kjørt, dessverre.
Wicked_Witch_of_the_West Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden 13 minutes ago, Østerdølen said: Nei, det er jeg faktisk redd for, jeg og. Når ingen av partene egentlig ønsker fred fordi det er så betent over så mange år, er nok løpet kjørt, dessverre. Ja dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå