Gå til innhold

Jeg og mannen har gledet oss en stund til turen som begynner i dag, men vi er nå uvenner og prater ikke sammen. Hvordan klare seg gjennom en 5 dager lang tur som man bare fullfører fordi man ikke får tilbake pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen av oss har lyst til å tilbringe noe tid sammen. Men vi drar på turen fordi vi ikke får igjen pengene. For min del kunne vi bare driti i det, får ikke noe igjen for de pengene nå uansett. flere som har opplevd dette? Vurderer å ikke bli med. 

Anonymkode: 2e16a...e14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løsningen er vel å bli venner igjen? Hvorfor er dere uvenner? Uenig kan en fint være uten å bli uvenn. 

Anonymkode: c7759...b83

Skrevet

Dere kan da vel umulig være i et langvarig og stabilt forhold som et ekteskap er om dere ikke klarer å enes etter en krangel så dere kan reise på tur sammen??? 

Anonymkode: 1213b...5fd

Skrevet

Bestille et rom til i samme eller annet hotell sånn at begge sover i ro 

lage en plan for seg selv hver dag, sånn at dere ikke trenger å kommunisere med hverandre og dagene blir fylt med noe annet enn sure miner

Se på en lang film på flyet sånn at dere ikke prater sammen 

Sende søknad om skilsmisse dagen dere er tilbake fra den turen

Anonymkode: 945f8...53d

Skrevet

Nullstill. Ta et glass vin på flyet, tenk at dere skal hygge dere uten at dere trenger å være enige om noen ting. Men begge må faktisk sette strek, ikke den ene. Ikke noe sånn, jeg er villig til, hvis du bare….
Stram deg opp og vær voksen, si til ham:

La oss sette krangelen på vent og bare hygge oss på denne turen. Vi har gledet oss begge to. La oss late som vi er et annet par uten våre problemer. Så kan vi heller finne ut av alt det andre når vi kommer hjem. 

Anonymkode: f1d1e...ae5

Skrevet

Bli venner igjen før dere drar. 

Anonymkode: 6ff9a...4ef

Skrevet

Da må dubskjerpe deg og ha en annen innstilling. Også han 

Anonymkode: aee5a...e9a

Skrevet

Er det ikke bare å bli venner igjen da?

Voksne mennesker går vel ikke å er sure på hverandre i dagevis?

Anonymkode: 6aecf...171

Skrevet

Hvem av dere har rett i krangelen? 

Anonymkode: 969fe...278

Skrevet

Kommer dere til å gå fra hverandre? Hvis så hadde jeg blitt hjemme og latt mannen dra alene.

Hvis dere ønsker å være sammen så bli venner igjen

Anonymkode: 392ba...6f8

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Ingen av oss har lyst til å tilbringe noe tid sammen. Men vi drar på turen fordi vi ikke får igjen pengene. For min del kunne vi bare driti i det, får ikke noe igjen for de pengene nå uansett. flere som har opplevd dette? Vurderer å ikke bli med. 

Anonymkode: 2e16a...e14

Ok

Anonymkode: 93e2e...a1b

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Bli venner igjen før dere drar. 

Anonymkode: 6ff9a...4ef

Ja, verre er det ikke😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...