Anonym bruker Skrevet i går, 20:15 #1 Skrevet i går, 20:15 Jeg hadde bestilt noe på nett. Når jeg mottok varene var de i en pappeske fra leverandøren. Utenpå esken var det en plastpose, og mellom den og pappesken lå en lapp fra posten hvor det stod at de beklaget for at innpakningen var blitt skadet under transport. Åpnet pakken, og innholdet var ikke skadet. Med dersom det hadde vært skadet, hvem skulle jeg ha sendt klagen til? Posten som ikke hadde behandlet pakken bra, eller leverandøren som ikke hadde pakket inn varen godt nok? Anonymkode: 77c2e...c79
Anonym bruker Skrevet i går, 20:46 #3 Skrevet i går, 20:46 Trenger ikkke tenke på det når det ikke var skade Anonymkode: 4eb5c...60b
Anonym bruker Skrevet i går, 21:02 #4 Skrevet i går, 21:02 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Trenger ikkke tenke på det når det ikke var skade Anonymkode: 4eb5c...60b Nei, men det gjør at man begynner å tenke. Det er ikke sikkert varen ikke vil være uskadet neste gang. HI Anonymkode: 77c2e...c79
the amazing spidermamma Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Det er Posten du må klage til da. Det er jo de som evt har skadet varen under transport. Lurt å ta bilder før man åpner pakken hvis det ser ut som om den har fått hard medfart.
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden 3 hours ago, Anonym bruker said: Jeg hadde bestilt noe på nett. Når jeg mottok varene var de i en pappeske fra leverandøren. Utenpå esken var det en plastpose, og mellom den og pappesken lå en lapp fra posten hvor det stod at de beklaget for at innpakningen var blitt skadet under transport. Åpnet pakken, og innholdet var ikke skadet. Med dersom det hadde vært skadet, hvem skulle jeg ha sendt klagen til? Posten som ikke hadde behandlet pakken bra, eller leverandøren som ikke hadde pakket inn varen godt nok? Anonymkode: 77c2e...c79 Du skal klage til den du har kjøpt det fra, så klager de til Posten Anonymkode: d576b...93a
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden 1 hour ago, the amazing spidermamma said: Det er Posten du må klage til da. Det er jo de som evt har skadet varen under transport. Lurt å ta bilder før man åpner pakken hvis det ser ut som om den har fått hard medfart. Nei skal klage til den man har handlet hos Anonymkode: d576b...93a
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (5 timer siden): Nei skal klage til den man har handlet hos Anonymkode: d576b...93a Nei klagen registreres hos transportør Anonymkode: 4fef0...78b
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Da jeg fikk en vare i sommer som var skadet ble det registrert som avvik av de som leverte pakken før jeg skrev under. De skrev at esken hadde fått en skade på utsiden også skrev jeg under. Varen inni var litt skadet så da sendte jeg mail med bilde av eksken før jeg åpnet og skaden inni. De sendte ny vare med én gang og tok selv saken med de som leverte. Så jeg ville gjort det samme igjen, klaget til de jeg kjøpte av så kunne de gått videre med erstatning fra transportør. Anonymkode: 7c3ba...d7f
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden 10 hours ago, Anonym bruker said: Nei klagen registreres hos transportør Anonymkode: 4fef0...78b Aviket/skaden skal registerers så fort du oppdaget det, men klage og evt erstatning fås skal gå igjennom der man kjøpte det Anonymkode: d576b...93a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå