oslofrk Skrevet 18. oktober #1 Skrevet 18. oktober Jeg er på jakt etter noen enkle, myke ikke for dyre joggesko - helst lys, nøytral farge. Sist fant jeg et par på obs, men de har dem ikke mer. Har du tips?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober #2 Skrevet 18. oktober oslofrk skrev (2 timer siden): Jeg er på jakt etter noen enkle, myke ikke for dyre joggesko - helst lys, nøytral farge. Sist fant jeg et par på obs, men de har dem ikke mer. Har du tips? Størrelse? Anonymkode: 8e566...38b
Anonym bruker Skrevet 18. oktober #3 Skrevet 18. oktober Skal du jogge med dem? Eller er det som hverdags sko? Anonymkode: d100d...e11
oslofrk Skrevet 20. oktober Forfatter #4 Skrevet 20. oktober Anonym bruker skrev (På 18.10.2025 den 10.53): Størrelse? Anonymkode: 8e566...38b 39
oslofrk Skrevet 20. oktober Forfatter #5 Skrevet 20. oktober Anonym bruker skrev (På 18.10.2025 den 12.22): Skal du jogge med dem? Eller er det som hverdags sko? Anonymkode: d100d...e11 De skal brukes i gymtimene på skolen.
Wicked_Witch_of_the_West Skrevet 20. oktober #6 Skrevet 20. oktober Sjekk Adidas Outlet på Vestby eller Lillestrøm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå