Anonym bruker Skrevet i går, 13:57 #1 Skrevet i går, 13:57 Jeg bor i NO2, og i min kommune har under halvparten valgt Norgespris. det samme gjelder flere av nabokommunene. Er folk fremdeles skeptiske, synes de det er en dårlig avtale, bryr folk seg bare ikke, eller er de som meg som skal selge og ikke ønsker å binde boligen til Norgespris tro? https://www.nettavisen.no/okonomi/over-halvparten-har-valgt-norgespris-men-ikke-her/s/5-95-2670666 Anonymkode: 204ef...60c
Anonym bruker Skrevet i går, 15:43 #2 Skrevet i går, 15:43 Jeg sitter på gjerdet, ser an hvordan vinteren utvikler seg. Foreløpig er fasit at jeg hadde tapt på Norgespris (bor i midt-Norge). Det kan endre seg, men siden strømstøtte fremdeles gjelder, så spørs det uansett om det vil lønne seg for meg å ha Norgespris, all den tid strømmen normalt sett er så billig i sommerhalvåret her også. Men, jeg bor lite og bruker lite strøm. Hadde jeg bodd større og brukt en god del mer i strøm, da måtte jeg regnet mer på det, ville trolig da ha valgt Norgespris for forutsigbarheten. Anonymkode: 7f3e2...84b
Anonym bruker Skrevet i går, 16:03 #3 Skrevet i går, 16:03 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Jeg sitter på gjerdet, ser an hvordan vinteren utvikler seg. Foreløpig er fasit at jeg hadde tapt på Norgespris (bor i midt-Norge). Det kan endre seg, men siden strømstøtte fremdeles gjelder, så spørs det uansett om det vil lønne seg for meg å ha Norgespris, all den tid strømmen normalt sett er så billig i sommerhalvåret her også. Men, jeg bor lite og bruker lite strøm. Hadde jeg bodd større og brukt en god del mer i strøm, da måtte jeg regnet mer på det, ville trolig da ha valgt Norgespris for forutsigbarheten. Anonymkode: 7f3e2...84b I Midt-Norge er det jo forståelig. Der er det lurt å vente. I No2 (sørøstlandet) derimot er det mye å spare på å ha Norgespris. Anonymkode: 4c089...874
Anonym bruker Skrevet i går, 16:22 #4 Skrevet i går, 16:22 Man må jo velge av to onder. Men det er også mange som ikke er opplyst. Anonymkode: 48f24...8df
Anonym bruker Skrevet i går, 19:26 #5 Skrevet i går, 19:26 Anonym bruker skrev (3 timer siden): I Midt-Norge er det jo forståelig. Der er det lurt å vente. I No2 (sørøstlandet) derimot er det mye å spare på å ha Norgespris. Anonymkode: 4c089...874 Jeg bor i sør, men i en bolig hvor vi ikke bruker enormt mye strøm. Siste året ville jeg tjent 2.000 kr om jeg hadde norgespris, altså 166 kr i måneden. Det er småpenger.... Så jeg sitter på gjerdet og venter, det er ikke sånn at jeg må binde meg nå. Jeg ser hvordan prisen utvikler seg utover vinteren også kan jeg evt binde meg senere om jeg ønsker. Anonymkode: ca19c...82f
Anonym bruker Skrevet i går, 19:50 #6 Skrevet i går, 19:50 Bor sør vest landet, og her er ofte strømmen over 1 krone hver dag, så her tjenes det på å ha norgespris. Men er mange som ikke følger med, ser nyheter eller bryr seg. Snakket nettopp med noen som ikke hadde fått med seg dette og 🙈 Anonymkode: f2a80...d8c
Anonym bruker Skrevet i går, 19:54 #7 Skrevet i går, 19:54 Strømpriser er drepende kjedelig. Anonymkode: 9da34...437
Anonym bruker Skrevet i går, 20:09 #8 Skrevet i går, 20:09 Men det er jo ikke strømmen i seg selv som koster? Bruker maks 500kr på strøm per mnd, og det er på kaldeste vinteren. Kostnadene er jo den forbanna nettleia, og den kommer man jo uansett ikke utenom. Så det er uaktuelt med norgespris her ja😄 Anonymkode: 80ed9...b5b
Anonym bruker Skrevet i går, 22:54 #9 Skrevet i går, 22:54 Jeg venter til statsbudsjettet er endelig vedtatt, så dårlig tid har vi ikke. Anonymkode: 0349d...757
Anonym bruker Skrevet i går, 23:03 #10 Skrevet i går, 23:03 9 hours ago, Anonym bruker said: Jeg bor i NO2, og i min kommune har under halvparten valgt Norgespris. det samme gjelder flere av nabokommunene. Er folk fremdeles skeptiske, synes de det er en dårlig avtale, bryr folk seg bare ikke, eller er de som meg som skal selge og ikke ønsker å binde boligen til Norgespris tro? https://www.nettavisen.no/okonomi/over-halvparten-har-valgt-norgespris-men-ikke-her/s/5-95-2670666 Anonymkode: 204ef...60c Orker liksom ikke bry meg, i følge min strømleverandør så hadde jeg spart under 1000 kr siste året hvis det hadde vært Norgespris da Anonymkode: b9445...bd9
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden Bor i No2 og er skeptisk til denne norgesprisen. Fordi, min teori er at denne formen for støtte er der for en grunn. Snart setter de ned prisen og vi betaler for mye. Når det er sagt så har mannen bestemt at vi skal ha norgespris. Sist han avgjorde noe rundt det (ikke ha fastpris) betalte vi 10.000 i strøm hver mnd. blir spennende å se om han valgte rett nå Anonymkode: effb4...866
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #12 Skrevet 16 timer siden Vi hadde spart 79,- på et år. Så derfor gidder vi ikke. Anonymkode: 498b7...7ee
TheWitch Skrevet 14 timer siden #13 Skrevet 14 timer siden Wow jeg har spart 45 kroner i oktober....innen jul har jeg råd til en øl på byen og jeg bor i Oslo. 😂
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden Jeg tror ikke på det. All denne hypen i mediene om hvor fantastisk Norgespris er, minner meg om da vi ble lurt til å kjøpe dieselbil for å spare miljøet og koronavaksinene. Dieselprisen gikk i taket, den var så langt fra miljøvennlig man kom, og koronavaksinen gjorde at jeg blødde kronisk i tre måneder. Anonymkode: 65349...9a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå