Anonym bruker Skrevet 17. oktober #1 Skrevet 17. oktober Jeg arvet en fin vase med noen slitne plast strå oppi, men jeg vil ikke ha de stråene. Så hva kan jeg ha oppi, noen som har gode forslag, gjerne bilde. Anonymkode: 4c80b...c46
Anonym bruker Skrevet 17. oktober #2 Skrevet 17. oktober Gå ut og let etter et lerketre, så finner du grener på bakken under treet. Enten lerkegrener med kongler på eller med bare de knottene som nålene skal vokse fra til våren. De er utrolig fine, og til jul kan du spraye den med gull, for eksempel. Anonymkode: 9e18c...c29
Anonym bruker Skrevet 17. oktober #3 Skrevet 17. oktober Dunkjevle. Bare spray med hårspray først så ikke den eksploderer frø over hele stua di. Anonymkode: 6af75...ccf
Anonym bruker Skrevet 17. oktober #5 Skrevet 17. oktober Takk for tips, det kan gjerne være noe kunstig og. Hi Anonymkode: 4c80b...c46
Anonym bruker Skrevet 17. oktober #6 Skrevet 17. oktober Påfuglfjær har de i blomsterbutikken her noen ganger, det er dekorativt . Anonymkode: dc707...2c1
Anonym bruker Skrevet 17. oktober #7 Skrevet 17. oktober Trollhassel er fint. Jeg har en vase med trollhassel, og har hengt opp pynt på den. Ellers store strå kna være fint. Men da må du ha mye. Anonymkode: 53259...9f0
Anonym bruker Skrevet 17. oktober #8 Skrevet 17. oktober Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Trollhassel er fint. Jeg har en vase med trollhassel, og har hengt opp pynt på den. Ellers store strå kna være fint. Men da må du ha mye. Anonymkode: 53259...9f0 Hva slags pynt har du hengt på den? Hi Anonymkode: 4c80b...c46
Anonym bruker Skrevet 17. oktober #9 Skrevet 17. oktober Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hva slags pynt har du hengt på den? Hi Anonymkode: 4c80b...c46 Ikke meg du spør, men jeg har også trollhassel og pynten varierer med årstid Egg til påske, noe julete til jul, og akkurat nå noen bittesmå mummiekopper som er til å henge opp (fikk de til bursdagen min i sommer). Har hatt noen blomster hengende på den, lyslenke, og div annet småtteri. Anonymkode: 2ddb4...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå