TheWitch Skrevet i går, 12:32 #1 Skrevet i går, 12:32 Tenk hadde de gjort det samme gjennom valgkampen også. https://www.vg.no/nyheter/i/mPXAQq/stoere-lovet-gratis-ferge-fem-dager-foer-valget-var-allerede-skrotet Det her helt fantastisk at dette er den gjengen som skal lage et eget sannhets-forum 😂......Først tar Støre æren for gratis ferge og reduksjon av studielån, så lover han å videreføre den (joda jeg vet man ikke kan holde alt man lover, men denne var jo alt godkjent) så fjerner han den....😂😂.
thricane Skrevet i går, 14:36 #2 Skrevet i går, 14:36 Fin den hvor Vestre truer med, stemmer du Høyre, så blir det fjernet. Trengte visst ikke stemme Høyre for det resultatet gitt 🤔
TheWitch Skrevet i går, 16:18 Forfatter #3 Skrevet i går, 16:18 thricane skrev (1 time siden): Fin den hvor Vestre truer med, stemmer du Høyre, så blir det fjernet. Trengte visst ikke stemme Høyre for det resultatet gitt 🤔 Og på det tidspunktet viste han det også.
thricane Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden TheWitch skrev (6 timer siden): Og på det tidspunktet viste han det også. Burde si alt. Helt utrolig om SP velger å forhandle med de løgnerne videre. Snakk om å føre de bak lyset. Nå står integriteten til Vedum på prøve. Dette kan du ikke godta.
TheWitch Skrevet 8 timer siden Forfatter #5 Skrevet 8 timer siden thricane skrev (9 timer siden): Burde si alt. Helt utrolig om SP velger å forhandle med de løgnerne videre. Snakk om å føre de bak lyset. Nå står integriteten til Vedum på prøve. Dette kan du ikke godta. Vedum gjør nok det, og for min del som er på høyresiden så er det helt topp, for da flykter nok de få velgerne de har igjen over til Frp og Høyre 😍. Når Ap ordfører sitter på gråten på tv og forteller at ders barn ikke lenger vil ha kontakt p.g.a. deres løgn så danser vel Jonas og Jens på bordet. Men vi bør følge med på om dette bare var et salgs show for å få fokuset bort fra nye tilbygg til et allerede altfor dyrt regjeringsbygg.
thricane Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden TheWitch skrev (59 minutter siden): Vedum gjør nok det, og for min del som er på høyresiden så er det helt topp, for da flykter nok de få velgerne de har igjen over til Frp og Høyre 😍. Når Ap ordfører sitter på gråten på tv og forteller at ders barn ikke lenger vil ha kontakt p.g.a. deres løgn så danser vel Jonas og Jens på bordet. Men vi bør følge med på om dette bare var et salgs show for å få fokuset bort fra nye tilbygg til et allerede altfor dyrt regjeringsbygg. Jeg håper han tar til fornuft, selv om jeg er redd du har rett. Men skal det bli noe som helst optimisme for norsk næringsliv, som i å ikke havne på bunnen til OECD, må det litt mer ambisiøse forslag på bordet enn det visjonsløse statsbudsjettet her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå