Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #51 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Ikke din påstand? Det er overskriften? Anonymkode: bd2ad...029 Leste ikke første setning? Noe jeg har hørt utallige ganger.. Autoriteten, være sjefen. Antok de fleste har fått med seg alle de artiklene som deles om dagen. Litt usikker på hvor du vil med denne? Anonymkode: 0662f...4ec
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #52 Skrevet 12 timer siden Hadde jeg fått bestemme hadde jeg lagt inn mye penger i bhg skole og psykisk helse for barn og unge. Også mye mer penger innen helse og eldreomsorg. Disse pengene hadde jeg tatt med å skrote batteri fabrikker på Melkøya og fremfor å sende alt av penger ut av landet. Settes ressursene inn tidlig vil samfunnet spare mye på å unngå skolefrafall, ufør osv. Det er rart hvordan vi på gulvet skal gå i spagat mens direktører og alle slags unødvendige toppstillinger skal ha så overbetalt. Resultatet er færre søkere på bhglærer, lærer og sykepleie utdanning. Dette blir dårlig når eldrebølgen kommer om 6 år. Anonymkode: 45608...2c3
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #53 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hadde jeg fått bestemme hadde jeg lagt inn mye penger i bhg skole og psykisk helse for barn og unge. Også mye mer penger innen helse og eldreomsorg. Disse pengene hadde jeg tatt med å skrote batteri fabrikker på Melkøya og fremfor å sende alt av penger ut av landet. Settes ressursene inn tidlig vil samfunnet spare mye på å unngå skolefrafall, ufør osv. Det er rart hvordan vi på gulvet skal gå i spagat mens direktører og alle slags unødvendige toppstillinger skal ha så overbetalt. Resultatet er færre søkere på bhglærer, lærer og sykepleie utdanning. Dette blir dårlig når eldrebølgen kommer om 6 år. Anonymkode: 45608...2c3 Bytte ut direktørene med KI 🤭 Men ja, det burde egentlig holde rundt det budsjettet vi har i dag. Det sløses, men det er ikke på gulvet. Anonymkode: 0662f...4ec
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #54 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Bytte ut direktørene med KI 🤭 Men ja, det burde egentlig holde rundt det budsjettet vi har i dag. Det sløses, men det er ikke på gulvet. Anonymkode: 0662f...4ec Enig! Det er vondt å se på. Vi på gulvet blir ikke lyttet til. Det har vært hylekor i vår kommune ang bemanningskrise i barnehager. Hva gjør kommunen? De tilbyr gratis influensavaksine.. men det er ikke influensa folk er syk av, det er utbrenthet og utslitthet av jobben. Anonymkode: 45608...2c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå