Anonym bruker Skrevet torsdag kl 06:46 #1 Skrevet torsdag kl 06:46 Er det et ledd i en prosess for å drepe alt liv på forumet? Det er direkte plagsomt og jeg kjenner at grensen min for å kutte hele forumet om den ikke forsvinner er skremmende lav Jeg skjønner at sidene driftes av reklame, men når formatet bidrar til å jage folk bort så faller vel litt av hensikten bort? Anonymkode: 27b33...fb2
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:44 #2 Skrevet torsdag kl 08:44 Jeg har ikke pop-up reklame i det hele tatt. hverken på pc eller telefon. det er jo litt rart hvis det er forumet som gjør det. Anonymkode: 454c0...b53
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 09:44 #3 Skrevet torsdag kl 09:44 Helt enig med deg HI! Denne reklamen på popper opp for hver tråd man går inn (eller ut), gjør meg gal. Ta gjerne reklame mellom noen innlegg eller på toppen og bunnen, men dette er direkte slitsomt. Kommer til å skremme meg bort hvis det fortsetter. Anonymkode: 579b9...f45
Anonym bruker Skrevet i går, 11:37 #4 Skrevet i går, 11:37 Denne reklamen er ekstremt plagsom. For meg er det ikke er alternativ å bytte nettleser eller betale for ad-block. Kan dere være så snille å revurdere denne? Anonymkode: 9f5c8...d4d
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Får ikke noe pop up verken på mobil eller pc? Anonymkode: b9567...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå