Anonym bruker Skrevet 16. oktober #1 Skrevet 16. oktober Er det et ledd i en prosess for å drepe alt liv på forumet? Det er direkte plagsomt og jeg kjenner at grensen min for å kutte hele forumet om den ikke forsvinner er skremmende lav Jeg skjønner at sidene driftes av reklame, men når formatet bidrar til å jage folk bort så faller vel litt av hensikten bort? Anonymkode: 27b33...fb2
Anonym bruker Skrevet 16. oktober #2 Skrevet 16. oktober Jeg har ikke pop-up reklame i det hele tatt. hverken på pc eller telefon. det er jo litt rart hvis det er forumet som gjør det. Anonymkode: 454c0...b53
Anonym bruker Skrevet 16. oktober #3 Skrevet 16. oktober Helt enig med deg HI! Denne reklamen på popper opp for hver tråd man går inn (eller ut), gjør meg gal. Ta gjerne reklame mellom noen innlegg eller på toppen og bunnen, men dette er direkte slitsomt. Kommer til å skremme meg bort hvis det fortsetter. Anonymkode: 579b9...f45
Anonym bruker Skrevet 17. oktober #4 Skrevet 17. oktober Denne reklamen er ekstremt plagsom. For meg er det ikke er alternativ å bytte nettleser eller betale for ad-block. Kan dere være så snille å revurdere denne? Anonymkode: 9f5c8...d4d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober #5 Skrevet 17. oktober Får ikke noe pop up verken på mobil eller pc? Anonymkode: b9567...239
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #6 Skrevet 25. oktober Det er rvekdig irriterende på mobil, det er vanskelig å lese/skrive når så mye av skjermen er reklame. Anonymkode: cccf3...b9d
Admin Skrevet 27. oktober #7 Skrevet 27. oktober Har dere fortsatt problemer med dette? Jeg vet det var ett problem tidligere at noen fikk den opp hver gang de gikk til en ny side eller trykket på en ny knapp, men dette var pga en feil som ble rettet like etterpå. I ettertid av dette har det ikke vært noen tilbakemeldinger om feil før denne tråden her. Dere som opplever den hver gang, hvilken nettleser bruker dere? Har dere sagt nei til lagring av informasjonskapsler?
Elizabeth Skrevet 27. oktober #8 Skrevet 27. oktober Har skrevet her flere ganger at man kan bytte nettleseren om til Brave. Men det virker som ingen har tatt til seg det tipset. Får aldri reklame, cookies, popup eller noe som helst annet opp på nettsidene. Det er det som er poenget med Brave.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #9 Skrevet 27. oktober Admin skrev (3 timer siden): Har dere fortsatt problemer med dette? Jeg vet det var ett problem tidligere at noen fikk den opp hver gang de gikk til en ny side eller trykket på en ny knapp, men dette var pga en feil som ble rettet like etterpå. I ettertid av dette har det ikke vært noen tilbakemeldinger om feil før denne tråden her. Dere som opplever den hver gang, hvilken nettleser bruker dere? Har dere sagt nei til lagring av informasjonskapsler? Nå kommer både de irriterende annonsene mellom innlegg, og annonser som sklir opp fra bunnen av skjermen og ødelegger lesing/skriving. Bruker Chrome. Anonymkode: cccf3...b9d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #10 Skrevet 27. oktober Elizabeth skrev (4 timer siden): Har skrevet her flere ganger at man kan bytte nettleseren om til Brave. Men det virker som ingen har tatt til seg det tipset. Får aldri reklame, cookies, popup eller noe som helst annet opp på nettsidene. Det er det som er poenget med Brave. Jeg har heller ingen reklame her inne bruker Firefox på pc, så det er kanskje noen andre systemer på den som stopper det. Jeg har heller ikke de reklamene på telefonen. Anonymkode: 454c0...b53
Admin Skrevet 28. oktober #11 Skrevet 28. oktober Anonym bruker skrev (21 timer siden): Nå kommer både de irriterende annonsene mellom innlegg, og annonser som sklir opp fra bunnen av skjermen og ødelegger lesing/skriving. Bruker Chrome. Anonymkode: cccf3...b9d Slik skal det jo ikke være. Ja, det er reklamer på forumet, det må vi ha for å kunne drifte det økonomisk da vi har ingen annen inntekt knyttet til forumet. Men det er snakk om ett vist antall reklamer i topp, på sidene, også mener jeg det er ett i mellom noen innlegg på mobil og/eller desktop. Men de skal ikke skli opp fra bunnen og komme i veien for lesing skriving. Er det mobil eller pc du bruker?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober #12 Skrevet 28. oktober Admin skrev (1 time siden): Slik skal det jo ikke være. Ja, det er reklamer på forumet, det må vi ha for å kunne drifte det økonomisk da vi har ingen annen inntekt knyttet til forumet. Men det er snakk om ett vist antall reklamer i topp, på sidene, også mener jeg det er ett i mellom noen innlegg på mobil og/eller desktop. Men de skal ikke skli opp fra bunnen og komme i veien for lesing skriving. Er det mobil eller pc du bruker? Bruker begge, men med forskjellig nettleser. Det mest slitsomme kommer bare på mobil, altså de som kommer opp nederst i (det allerede begrensete) skrivevinduet og gjør det praktisk vanskelig. Men det er jo mobil jeg bruker mest. Anonymkode: cccf3...b9d
Admin Skrevet 28. oktober #13 Skrevet 28. oktober Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Bruker begge, men med forskjellig nettleser. Det mest slitsomme kommer bare på mobil, altså de som kommer opp nederst i (det allerede begrensete) skrivevinduet og gjør det praktisk vanskelig. Men det er jo mobil jeg bruker mest. Anonymkode: cccf3...b9d Takk, disse mener jeg vi har hatt ett problem med før og fant en fiks på så jeg melder videre til teknisk.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober #14 Skrevet 28. oktober Nå forsvant den her 🥳 Anonymkode: 579b9...f45
Admin Skrevet 29. oktober #16 Skrevet 29. oktober Flott! Jeg vet nemlig at de har byttet om på noen reklameplasser, men da skal jo så klart ikke være slik at de dekker tekstfelter o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå