Gå til innhold

Sønnen min har oppkjøring i morgen, men…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hangar ikke hatt eneste trening på lukeparkering. Er ikke det rart? Det husker jeg at jeg hadde da jeg tok sertifikatet. 

Anonymkode: e1f07...3ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De pleier å ha ganske ulikt oppleggfor gutter og jenter, dessverre. Vi jenter må øve på alt mulig, guttene bare kjører en tur. Jeg hadde tom masse spm oppi motorrommet på oppkjøringen min.

Anonymkode: b755c...901

Skrevet

Det hadde ikke min heller da han tok kjøretimer. Læreren fokuserte kun på kjøring og trafikk mm. Men han har lært seg lukeparkering på egenhånd i etterkant da. 

Skrevet

Ikke mine heller, hverken gutt eller jente.

Det anses ikke som viktig for trygghet på veien. Det er jo meningen de skal fortsette å øve i 2 år alene, sikkert.

Det er derfor de har 2 års "prøvetid" med dobbel straff om de gjør noe galt. Fokuset er at de skal kunne kjøre trygt alene i de to årene.

Anonymkode: 07b22...fd8

Skrevet

Hadde ikke lukeparkering, verken på kjøreskolen eller på oppkjøring

Anonymkode: 01173...2b2

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hangar ikke hatt eneste trening på lukeparkering. Er ikke det rart? Det husker jeg at jeg hadde da jeg tok sertifikatet. 

Jeg øvde også på det. Men trengte ikke å gjøre det på oppkjøring.

Masse lykke til, til sønnen din 

Anonymkode: 2827d...577

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

De pleier å ha ganske ulikt oppleggfor gutter og jenter, dessverre. Vi jenter må øve på alt mulig, guttene bare kjører en tur. Jeg hadde tom masse spm oppi motorrommet på oppkjøringen min.

Tullprat. Gutter både øver og stryker også.

Anonymkode: 3e940...b19

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

De pleier å ha ganske ulikt oppleggfor gutter og jenter, dessverre. Vi jenter må øve på alt mulig, guttene bare kjører en tur. Jeg hadde tom masse spm oppi motorrommet på 20 minutter den ene veien, snudde og kjørte 20 minutter tilbake, og det var det.min.

Det er bare tull, det har jo ikke noe med kjønnet ditt å gjøre. Jeg kjørte på en liten fylkesvei, kjørte i 20 minutter den ene veien, snudde og kjørte 20 minutter tilbake, og det var det. Oppkjøring bestått.

Anonymkode: 31982...92e

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

😂 Tror du på dette fjaset selv?

Anonymkode: c7d24...6ad

Skrevet

Bare én av mine tre sønner øvde på det med kjøreskolen, men vi har lært dem det selv. To av dem fikk lukeparkering på sin oppkjøring. 

Anonymkode: 7e212...c07

Skrevet

Han besto førerprøven i dag og her sitter jeg billøs😏

HI

Skrevet

Trente aldri på lukeparkering. Har heller aldri hatt bruk for det. Akkurat det er nok ganske individuelt hvor du bor, her fins det knapt plasser å lukeparkere på. Her var det viktigere å kunne rygge for å si det sånn 😂

Anonymkode: 82505...df1

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Trente aldri på lukeparkering. Har heller aldri hatt bruk for det. Akkurat det er nok ganske individuelt hvor du bor, her fins det knapt plasser å lukeparkere på. Her var det viktigere å kunne rygge for å si det sånn 😂

Viktig å kunne her vi bor hvis man ikke parkerer i parkeringshus. Uansett en ferdighet som er lurt å kunne hvis man har tenkt seg andre steder enn akkurat der man bor.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Han besto førerprøven i dag og her sitter jeg billøs😏

HI

GRATULERER 🥳🥳🥳

Skrevet

Lukeparkering er rett og slett ikke pensum. Heldigvis lett å lære.

Anonymkode: 87f32...ae5

Skrevet
TinaK 1990 skrev (2 timer siden):

Viktig å kunne her vi bor hvis man ikke parkerer i parkeringshus. Uansett en ferdighet som er lurt å kunne hvis man har tenkt seg andre steder enn akkurat der man bor.

Tja, har hatt lappen i 24 år, og vært både her og der, men har fortsatt ikke vært nødt til å lukeparkere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Tja, har hatt lappen i 24 år, og vært både her og der, men har fortsatt ikke vært nødt til å lukeparkere. 

Jeg er 51 år, hatt lappen siden jeg var 18, og aldri lukeparkert 😅

Så jeg er på ditt parti, det er ikke noe alle trenger å kunne.

Anonymkode: 07b22...fd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...