Anonym bruker Skrevet torsdag kl 06:03 #1 Skrevet torsdag kl 06:03 Har du noen favorittviner? Til mat eller til kos? Anonymkode: d7f5e...58b
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:56 #2 Skrevet torsdag kl 19:56 Ja nr 1 er Crudo(hvitvin). Den kan drikkes til det meste, ekstra god bare til kos også . Liker mange risling viner synes de er greie til det meste. Anonymkode: b54d2...346
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:01 #3 Skrevet torsdag kl 20:01 Jeg liker de med sommerfugl på, husker ikke hva de heter. Anonymkode: ae411...ba8
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:38 #4 Skrevet torsdag kl 20:38 Tørre hvitviner laget på Sauvignon Blanc. F.eks en Sancerre. Anonymkode: 6bb96...9f2
Anonym bruker Skrevet i går, 05:23 #5 Skrevet i går, 05:23 Fenocchio Barbera d'Alba Superiore 2023 er en favoritt nå om dagen. Rødvin, veldig god og fin pris. Kan fint drikkes alene, men er også kompleks nok til å drikkes med mat. Skal du ha bobler, men syns Champagne er for dyrt anbefaler jeg Crémant. Bobler laget på samme måte som Champagne, men litt rimeligere. Finnes mange forskjellige varianter, tror ikke jeg har drukket en Crémant jeg ikke liker enda. Markus Molitor er en riesling som er veldig god og lettdrikkelig. De fleste jeg vet om liker den. Anonymkode: 5348a...f64
prekæs Skrevet i går, 05:51 #7 Skrevet i går, 05:51 Drikker det meste, men må si at Tannatvin fra Uruguay var en positiv opplevelse. Litt annerledes og litt mer eksotisk kanskje.
Anonym bruker Skrevet i går, 18:31 #9 Skrevet i går, 18:31 En av mine favorittviner er Planeta, en vin fra sicilia med skikkelig smørsmak. Anbefales! Ellers er Markus Molitor en favoritt til en rimeligere penge. Anonymkode: 27123...c68
Anonym bruker Skrevet i går, 19:59 #10 Skrevet i går, 19:59 Rødvin: valpolicella ripasso eller aller helst amarone Hvit: det meste under >3 % sukker Anonymkode: e2119...bcd
prekæs Skrevet 23 timer siden #11 Skrevet 23 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): En av mine favorittviner er Planeta, en vin fra sicilia med skikkelig smørsmak. Anbefales! Ellers er Markus Molitor en favoritt til en rimeligere penge. Anonymkode: 27123...c68 Ineressant, så bestilte likegodt en flaske fra vinmonopolet. Må jo teste den ut
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #12 Skrevet 23 timer siden PA Larsen har flere gode både hvite og rød til en god pris Anonymkode: 439d3...d9b
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden prekæs skrev (9 timer siden): Ineressant, så bestilte likegodt en flaske fra vinmonopolet. Må jo teste den ut Håper du liker! Anonymkode: 27123...c68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå