Gå til innhold

Opplevelsesgave til 16 årig datter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bursdag i desember og så er det jul.  Lyst å gi ein oppleveleesgave, men usikker på hva som kan fenge og treng innspill.😊 vanskelig å vite når det passer, så er nok lurt med gavekort av noe slag som kan brukes når det passer.

Anonymkode: 3980e...5f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på seksten liker alt fra ferietur med meg til teater/musical og mer sporty opplegg som rafting og klatring.

Hva er hun interessert i?

Anonymkode: 8724b...c0f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Bursdag i desember og så er det jul.  Lyst å gi ein oppleveleesgave, men usikker på hva som kan fenge og treng innspill.😊 vanskelig å vite når det passer, så er nok lurt med gavekort av noe slag som kan brukes når det passer.

Ikke kjøp gavekort med mindre du vet hun er god på å bruke det. Mange brenner inne med gavekort fordi de glemmer det eller ikke får brukt det. Lag heller et hjemmelaget gavekort på den opplevelsen du tror faller i smak. 

Hva liker hun å gjøre og hva har dere av aktiviteter der dere bor? Har dere noen escape-rom og hun liker dette er jo dette noe dere kan løse sammen. Dere bør gjerne ha med dere noen til. Liker hun å bowle, eller spille minigolf? Liker hun å lage mat slik at dere kan ta et matlagingskurs sammen? Et kurs i tegning, maling, fotokurs, lysdrypping, glassblåsing? En jentekveld sammen med god mat og en film hjemme? En dag i pysjamas dere der ser flere episoder av en serie hun velger. Tur på restaurant? En tur på teater eller kino? En dag på shopping? En fototur sammen i byen? En biltur til et annet sted i nærheten som har en kjekk aktivitet. Skitur sammen? En tur på julemarked sammen?  

Anonymkode: 4b357...c01

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Ikke kjøp gavekort med mindre du vet hun er god på å bruke det. Mange brenner inne med gavekort fordi de glemmer det eller ikke får brukt det. Lag heller et hjemmelaget gavekort på den opplevelsen du tror faller i smak. 

Hva liker hun å gjøre og hva har dere av aktiviteter der dere bor? Har dere noen escape-rom og hun liker dette er jo dette noe dere kan løse sammen. Dere bør gjerne ha med dere noen til. Liker hun å bowle, eller spille minigolf? Liker hun å lage mat slik at dere kan ta et matlagingskurs sammen? Et kurs i tegning, maling, fotokurs, lysdrypping, glassblåsing? En jentekveld sammen med god mat og en film hjemme? En dag i pysjamas dere der ser flere episoder av en serie hun velger. Tur på restaurant? En tur på teater eller kino? En dag på shopping? En fototur sammen i byen? En biltur til et annet sted i nærheten som har en kjekk aktivitet. Skitur sammen? En tur på julemarked sammen?  

Takk for mange tips 😊Tenkte på escape room, men det er kanskje ikkje godt å bare være to? 🤔 Kino/restaurant var god ide, så kan vi gjøre det når det passer. Eller kanskje det blir julemarked. 😊 ho går på internatskole så bor ikke hjemme, så spørs det om ho tenker å dra på julemarkedet i lag med de ho går på skole med. HI

Skrevet

Hadde det ikke vært bedre med penger da? Til å kjøpe seg noe nytt? 

Anonymkode: 383b6...ccf

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hadde det ikke vært bedre med penger da? Til å kjøpe seg noe nytt? 

Anonymkode: 383b6...ccf

Jo, men føler for å gi en felles opplevelse. Ho har krevende søsken med diagnoser slik at ho må ta ein del hensyn, har skilte foreldre. Vi har alltid hatt eit godt forhold, men tenker det er viktig å gjøre noe sammen.  HI

Skrevet

Opplevelse er kjempestas! Min datter er yngre, men elsker teater/musikaler osv. Billetter har vært en del av julegaven fra meg i flere år og hun blir så glad! Til jul er det alltid mye gaver, så å kunne dra på noe i februar/mars har vært stor suksess😊

Skrevet

Storbytur, teater/musikal/konsert, spa,kino, restaurant, rafting, klatring - ting som min har likt godt 😊

Anonymkode: 3a48b...e9a

Skrevet

Alpakkavandring
Rafting
Spa
Gokart
Havrafting
Zipline
Vindtunnel
Standupshow
Teaterforestilling
Konsert
Kurs som dere kan gjøre sammen - f.eks matkurs, fotokurs, ridekurs, keramikkkurs, malekurs osv

Anonymkode: 7bc5f...8e2

Skrevet

Hvor bor dere? Har dere for eksempel Smykbar i nærheten? 

Anonymkode: f0020...712

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hvor bor dere? Har dere for eksempel Smykbar i nærheten? 

Bor i Rogaland. I stavanger/ Sandnes område. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Alpakkavandring
Rafting
Spa
Gokart
Havrafting
Zipline
Vindtunnel
Standupshow
Teaterforestilling
Konsert
Kurs som dere kan gjøre sammen - f.eks matkurs, fotokurs, ridekurs, keramikkkurs, malekurs osv

Tenker på sånn rib tur 😊 går det ann å bestille det mår me bare er to? 🤷

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Usikker på hva som går av teater, musikaler ut på nyåret. Ser ikke ut som det programmet er lagt enda, og vanskelig å vite når det passer i forhold til andre ting. Går det ann å lage gavekort at me skal gjere noe kjekt, f.eks ribtur, musikal, konsert + ut å ete. Men at ho kan velge🤔

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Usikker på hva som går av teater, musikaler ut på nyåret. Ser ikke ut som det programmet er lagt enda, og vanskelig å vite når det passer i forhold til andre ting. Går det ann å lage gavekort at me skal gjere noe kjekt, f.eks ribtur, musikal, konsert + ut å ete. Men at ho kan velge🤔

Klart det :)
Meg jeg ville vært litt spesifikk for ellers kan det være vanskelig å bestemme og da renner det bare ut i sanden. Jeg synes i alle fall personlig det er bedre med en gave der giver har valgt det som er mulig å velge fremfor en åpen gave der jeg skal velge selv, 

Jeg ville f.eks. gitt gavekort på en helaften med middag på restaurant der jeg gjerne hadde valgt restauranten (etter hva jeg tenkte hun ville like) samt kultur der hun kan velge hva hun ønsker å se av teater/musikal/konsert når programmet for nyåret foreligger. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Klart det :)
Meg jeg ville vært litt spesifikk for ellers kan det være vanskelig å bestemme og da renner det bare ut i sanden. Jeg synes i alle fall personlig det er bedre med en gave der giver har valgt det som er mulig å velge fremfor en åpen gave der jeg skal velge selv, 

Jeg ville f.eks. gitt gavekort på en helaften med middag på restaurant der jeg gjerne hadde valgt restauranten (etter hva jeg tenkte hun ville like) samt kultur der hun kan velge hva hun ønsker å se av teater/musikal/konsert når programmet for nyåret foreligger. 

Supert, då blir det det 😍

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Bor i Rogaland. I stavanger/ Sandnes område. 

Ta en dag med surfeskole på Hellestø! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Tenker på sånn rib tur 😊 går det ann å bestille det mår me bare er to? 🤷

Det må du sjekke der du tenker det kan være aktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...