MissSaigon Skrevet 24. oktober #26 Skrevet 24. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Skal jamen gjøre det samme. Hive alt fra bruks- buffer- og sparekonto inn på lånet, det blir jo en kjempejafs, og så slipper jeg lånerenter. Så skal jeg spille fattig overfor NAV. Flott da gitt! Anonymkode: 92628...ab5 Oh, det grønnøyde monsteret gror godt hos deg!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober #27 Skrevet 24. oktober Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg tror nok mange misforsto innlegget mitt, (med vilje?) og trodde jeg ba NAV betale min kredittkortgjeld. Det gjør jeg ikke, jeg valgte å betale denne selv, for så å dokumentere mine utgifter og regninger og kontoutskrift til NAV. NAV valgte å hjelpe meg, og skrev at de valgte å gi meg mer økonomisk hjelp enn etter norm, for å avhjelpe en midlertidig vanskelig økonomisk situasjon. Velger å skrive dette for de som kanskje sliter og ikke tør å søke nav om hjelp, NAV ønsker å hjelpe mennesker som står i en vanskelig situasjon. Og for de som mener jeg bruker deres skattepenger, så mener jeg at jeg bruker av de jeg selv har betalt i årenes løp. Ha en flott helg! ts Anonymkode: a5ef9...a2a Herregud så sykt at de dekker det. Du burde ikke fått hjelp når du velger å gjøre deg blakk med å betale ned hele gjelden på en gang. Anonymkode: b43dc...2d5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober #28 Skrevet 24. oktober MissSaigon skrev (6 timer siden): Oh, det grønnøyde monsteret gror godt hos deg! Så du er for å lure og utnytte velferdssystemet du altså. Anonymkode: b43dc...2d5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober #29 Skrevet 24. oktober MissSaigon skrev (6 timer siden): Oh, det grønnøyde monsteret gror godt hos deg! Du applauderer misbruk av fellesskapets midler? Det er interessant. Anonymkode: 92628...ab5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober #30 Skrevet 24. oktober Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Så du er for å lure og utnytte velferdssystemet du altså. Anonymkode: b43dc...2d5 Så stusslig. Anonymkode: 5ce93...234
Anonym bruker Skrevet 24. oktober #31 Skrevet 24. oktober Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du applauderer misbruk av fellesskapets midler? Det er interessant. Anonymkode: 92628...ab5 Ikke meg du siterer, men nav har ganske strenge regler å forholde seg til, så om hi fikk innvilget støtte så er det helt sikkert hjemlet i en paragraf. Så ingen grunn til å miste nattesøvnen. Anonymkode: 5ce93...234
Anonym bruker Skrevet 24. oktober #32 Skrevet 24. oktober Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så stusslig. Anonymkode: 5ce93...234 Ja, det er stusselig å lure systemet. Anonymkode: b43dc...2d5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober #33 Skrevet 24. oktober Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Ja, det er stusselig å lure systemet. Anonymkode: b43dc...2d5 Prøv igjen. Misunnelse er en ekkel egenskap. Anonymkode: 5ce93...234
Anonym bruker Skrevet 24. oktober #34 Skrevet 24. oktober Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Prøv igjen. Misunnelse er en ekkel egenskap. Anonymkode: 5ce93...234 Snylting er en ekkel egenskap. Anonymkode: b43dc...2d5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober #35 Skrevet 24. oktober Håper dere sol skriver her inne går gjennom tråden og leser en gang til. At dere skjemmes. Nav hjelper familier når de er i økonomiske vansker. Det er regler for dette. Hva hvermannsen her inne tror og tenker og synes er vel likegyldig. Hvis dere er redd for at noen skal få noe dere selv ikke får så får dere se hva Støre og co kaster milliarder etter. Høres ut som hele gjengen jobber i nav siden alle har gode svar Anonymkode: f6767...e9a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober #36 Skrevet 24. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Snylting er en ekkel egenskap. Anonymkode: b43dc...2d5 Å søke og få innvilget støtte er ikke snylting. Anonymkode: 5ce93...234
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #37 Skrevet 25. oktober Jeg satt meg selv i en dårlig økonomisk situasjon i løpet av sommeren og fikk to lønnstrekk på forrige lønning. Fikk da utbetalt 2500 kr og bilforsikringen MÅTTE betales. Jeg søkte støtte, forklarte situasjonen og at det var en engangshendelse fra min side og jeg var ikke i behov for videre økonomisk veiledning. Fikk støtte til husleie og bilforsikring. Kunne nok fått til livsopphold også, men jeg hadde masse mat i skap og fryser og skulle på ferie til pappa i 10 dager (gratis opphold), så jeg sa jeg ikke trengte det. Anonymkode: 75930...713
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #38 Skrevet 25. oktober Tror jammen jeg skal betale ut våre to kredittkort på neste lønning og så be om penger fra nav. Perfekt. Anonymkode: 0868f...4d3
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #39 Skrevet 25. oktober Anonym bruker skrev (3 timer siden): Tror jammen jeg skal betale ut våre to kredittkort på neste lønning og så be om penger fra nav. Perfekt. Anonymkode: 0868f...4d3 Det er ikke lov å være så teit som du prøver å fremstår her! Anonymkode: 5ce93...234
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #40 Skrevet 25. oktober Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Det er ikke lov å være så teit som du prøver å fremstår her! Anonymkode: 5ce93...234 Det er jo det hi har gjort. Anonymkode: b43dc...2d5
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #41 Skrevet 25. oktober Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Det er jo det hi har gjort. Anonymkode: b43dc...2d5 Nei. Men altså. Jeg gir meg, mot dårer kjemper selv gudene forgjeves. Anonymkode: 5ce93...234
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #42 Skrevet 25. oktober Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nei. Men altså. Jeg gir meg, mot dårer kjemper selv gudene forgjeves. Anonymkode: 5ce93...234 Hva er forskjellen da? Anonymkode: b43dc...2d5
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #43 Skrevet 25. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ikke lov å være så teit som du prøver å fremstår her! Anonymkode: 5ce93...234 Det er nøyaktig det hi gjorde. Anonymkode: 92628...ab5
Anonym bruker Skrevet 26. oktober #44 Skrevet 26. oktober Anonym bruker skrev (15 timer siden): Det er ikke lov å være så teit som du prøver å fremstår her! Anonymkode: 5ce93...234 Hva mener du HI gjorde som ikke er akkurat det jeg skrev her?? Anonymkode: 0868f...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå