Anonym bruker Skrevet 13. oktober #1 Skrevet 13. oktober Har dere fast innetid for 16-17-åringer i helgen? Anonymkode: 8ce0b...605
Anonym bruker Skrevet 13. oktober #2 Skrevet 13. oktober Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Har dere fast innetid for 16-17-åringer i helgen? Anonymkode: 8ce0b...605 Nei. Har ikke det for 17 åringen. Han kommer stort sett hjem før kl 24. Har ikke startet å feste ennå Anonymkode: 623a8...a53
Anonym bruker Skrevet 13. oktober #3 Skrevet 13. oktober Kommer ikke til å ha det nei. Anonymkode: d72e3...9a9
Anonym bruker Skrevet 14. oktober #4 Skrevet 14. oktober Nei, men spørs om de trenger å hentes . Da må de hjem tidliger på fredager viss jeg jobber lørdag morgen, og det sier de er helt ok. Anonymkode: 1d878...9b4
Anonym bruker Skrevet 14. oktober #5 Skrevet 14. oktober Nei. Men ingen av de har "flydd gatelangs", jeg har stort sett visst hvor de er. Anonymkode: e153c...f91
Anonym bruker Skrevet 14. oktober #6 Skrevet 14. oktober Nei. Men har hatt kontroll på hvor de er og de kommer alltid hjem til avtalt tid Anonymkode: 9eb2a...512
Anonym bruker Skrevet 14. oktober #7 Skrevet 14. oktober Nei. Hun er ikke ute uten at jeg vet hvor hun er, innetiden avhenger av hva vi skal dagen etter. Hun må stort sett hentes. Anonymkode: 3fea4...619
Daquiry Skrevet 14. oktober #8 Skrevet 14. oktober Anonym bruker skrev (14 timer siden): Har dere fast innetid for 16-17-åringer i helgen? Anonymkode: 8ce0b...605 Nope, må lære seg dette selv.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober #9 Skrevet 14. oktober 23 er vi enige om. Fester ikke og det er da jeg liker å ha andres unger ut av huset, med mindre det er snakk om overnatting. Har yngre barn å ta hensyn til og liten leilighet. Hadde selvsagt latt det gå lengre ved en spesiell anledning. Rolig og fornuftig 16 åring som liker å beholde rutiner også i helgene så mandagen ikke blir så tung. Anonymkode: 7bc8e...3db
Anonym bruker Skrevet 14. oktober #10 Skrevet 14. oktober Har ikke innetid på 17-åringen. Han er så mye hjemme at jeg jubler inni meg når han en sjelden gang er ute med venner til sent. Han drikker ikke, og har alltid en plan om hvordan han skal komme seg hjem. Anonymkode: 355f1...0d2
Anonym bruker Skrevet 14. oktober #11 Skrevet 14. oktober Ikke egentlig, men i og med at venner bor litt her og der, så kjører og henter jeg en del. Da avtaler vi tid og sted på forhånd og da skal hun være der vi avtaler når vi avtaler. Anonymkode: c7cab...785
Anonym bruker Skrevet 14. oktober #12 Skrevet 14. oktober Nei, det har vi ikke. Noe ansvar må de ha selv. Anonymkode: b6dbb...c97
Anonym bruker Skrevet 14. oktober #13 Skrevet 14. oktober 16åringen min har innetid, også i helgene. Venninnene hennes har også innetid Anonymkode: c4101...1b7
Anonym bruker Skrevet 14. oktober #14 Skrevet 14. oktober Nei. Vi avtaler fra gang til gang. Anonymkode: 946e6...9a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå