Anonym bruker Skrevet 13. oktober #1 Skrevet 13. oktober Jeg skal prøve dette. Jeg er lett nedstemt, sover dårlig og har smerter. Nå er jeg generelt livredd slike medisiner. Hvilken erfaring har du? Anonymkode: 8ff20...8dd
Anonym bruker Skrevet 13. oktober #2 Skrevet 13. oktober Fungerer greit for meg. Gått på de nå i 2 år. Verste er munntørrhet og ekstremt sliten og trøtt i starten. Sover som en stein , helt magisk. Anonymkode: c49de...252
Anonym bruker Skrevet 13. oktober #3 Skrevet 13. oktober Fungerte godt på mine kroniske smerter i ca et halvår, deretter avtok effekten. De seks månedene gikk jeg opp nesten 30 kg i vekt, så jeg var nesten glad til da de ikke virket mer. Anonymkode: 7edc7...28f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober #4 Skrevet 13. oktober Har gått på en liten dose mot migrene, nedstemthet og litt smerter. Fungert veldig bra! Skalv litt i starten, men det ga seg etter noen uker. Merker ikke stort til munntørrhet og vektoppgang. Har mer tiltak og utsetter ikke ting like mye som før. Anonymkode: 2a78c...016
Anonym bruker Skrevet 13. oktober #5 Skrevet 13. oktober Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har gått på en liten dose mot migrene, nedstemthet og litt smerter. Fungert veldig bra! Skalv litt i starten, men det ga seg etter noen uker. Merker ikke stort til munntørrhet og vektoppgang. Har mer tiltak og utsetter ikke ting like mye som før. Anonymkode: 2a78c...016 Kan jeg spørre om du kjente på verre bivirkninger i starten?( Angst?) Jeg har fått denne for migrene, men ikke turt å begynne enda😱. Hvilken dose bruker du? Anonymkode: f8448...9d5
Anonym bruker Skrevet 13. oktober #6 Skrevet 13. oktober Anonym bruker skrev (5 timer siden): Har gått på en liten dose mot migrene, nedstemthet og litt smerter. Fungert veldig bra! Skalv litt i starten, men det ga seg etter noen uker. Merker ikke stort til munntørrhet og vektoppgang. Har mer tiltak og utsetter ikke ting like mye som før. Anonymkode: 2a78c...016 Veldig lik erfaring her. Anonymkode: 1f4c7...300
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå