Gå til innhold

Sarotex, erfaringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve dette. Jeg er lett nedstemt, sover dårlig og har smerter. 
Nå er jeg generelt livredd slike medisiner. 
Hvilken erfaring har du?

Anonymkode: 8ff20...8dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerer greit for meg. Gått på de nå i 2 år. Verste er munntørrhet og ekstremt sliten og trøtt i starten. 
Sover som en stein , helt magisk.

Anonymkode: c49de...252

Skrevet

Fungerte godt på mine kroniske smerter i ca et halvår, deretter avtok effekten. De seks månedene gikk jeg opp nesten 30 kg i vekt, så jeg var nesten glad til da de ikke virket mer. 

Anonymkode: 7edc7...28f

Skrevet

Har gått på en liten dose mot migrene, nedstemthet og litt smerter. Fungert veldig bra! Skalv litt i starten, men det ga seg etter noen uker. Merker ikke stort til munntørrhet og vektoppgang. Har mer tiltak og utsetter ikke ting like mye som før.

Anonymkode: 2a78c...016

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har gått på en liten dose mot migrene, nedstemthet og litt smerter. Fungert veldig bra! Skalv litt i starten, men det ga seg etter noen uker. Merker ikke stort til munntørrhet og vektoppgang. Har mer tiltak og utsetter ikke ting like mye som før.

Kan jeg spørre om du kjente på verre bivirkninger i starten?( Angst?)

Jeg har fått denne for migrene, men ikke turt å begynne enda😱. Hvilken dose bruker du?

Anonymkode: f8448...9d5

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Veldig lik erfaring her.

Anonymkode: 1f4c7...300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...