Anonym bruker Skrevet mandag kl 06:46 #1 Skrevet mandag kl 06:46 Vi er på utkikk etter en ny kjøkkenmaskin. Min gamle Kenwood, som trofast har bistått til utallige bakverk i over 20 år nå, begynner å bli sliten. I tillegg til denne, har jeg en Ankersum som er 7-8 år gammel og innkjøpt spesielt for glutenfri bakst da ene barnet vårt fikk påvist cøliaki. Denne får hun med seg når hun flytter ut om en måneds tid. Nå er jeg på utkikk etter en kjøkkenmaskin der jeg ønsker meg en som er litt kraftig, lett å rengjøre også i festene til eltekroker ol. (sånn at jeg får den helt ren før jeg eventuelt baker noe glutenfritt, for den vil bli brukt til glutenholdig ellers), veldig gjerne med innebygget vekt ol., og aller helst med mulighet for å kjøpe inn ekstrautstyr slik at den kan brukes til andre ting også. Ankersum-en kan f.eks. kobles til ulike rivjern ol. Selv om jeg har vært veldig fornøyd med Ankersum, spesielt til glutenfri deig på grunn av slikkepotten langs siden, synes jeg at den er litt upraktisk på andre områder og til annet bruk enn gjærbakst. Noen tips og erfaringer? Anonymkode: 6edcc...18e
Anonym bruker Skrevet mandag kl 06:58 #2 Skrevet mandag kl 06:58 Lite som slår Kenwood, da. Bare kjøp med stor nok motor, min er på 1700 w. Anonymkode: 41d23...fe6
Anonym bruker Skrevet mandag kl 08:34 #3 Skrevet mandag kl 08:34 Jeg mener det er Kenwood chef XL jeg har. Veldig fornøyd med den. Jeg har også cøliaki, og den tar alle deiger. Lett å rengjøre også, i forhold til den gamle jeg hadde før. Anonymkode: 432b6...f16
Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:24 #4 Skrevet mandag kl 16:24 Kenwood. Ingen over, ingen ved siden. Anonymkode: 95355...c25
Anonym bruker Skrevet mandag kl 18:49 #5 Skrevet mandag kl 18:49 Jeg vil også gå for Kenwood. Anonymkode: dbb34...d44
Anonym bruker Skrevet mandag kl 19:34 #6 Skrevet mandag kl 19:34 Jeg ville faktisk sett på Wilfa sin probaker, den ble anbefalt av Elin Vatnar Nilsen som står bak Krem.no. Anonymkode: 4ae93...b98
Anonym bruker Skrevet mandag kl 20:18 #7 Skrevet mandag kl 20:18 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Jeg ville faktisk sett på Wilfa sin probaker, den ble anbefalt av Elin Vatnar Nilsen som står bak Krem.no. Anonymkode: 4ae93...b98 Men hun får jo betalt for det. Anonymkode: dbb34...d44
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:02 #8 Skrevet tirsdag kl 06:02 Takk for tips! Jeg er jo også fornøyd med min Kenwood, den har jo holdt i veldig mange år. HI Anonymkode: 6edcc...18e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå