Gå til innhold

Hva skjedde med meg og eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og forstår ingenting. Da vi ble sammen for fem år siden, stilte jeg ingen krav. Han hadde rusproblemer og alkoholproblemer, og levde et liv der han ikke hadde noe ansvar. Sakte men sikkert begynte jeg å stille krav, og han sluttet med narkotika. Han drakk mindre, og det siste året har han nesten ikke drukket noe. Vi levde et vanlig liv, der man gjør normale parting. I høst kranglet vi, og jeg ba han flytte ut. Nå er han i full gang med festing og drikking igjen, og viser lite tegn til at han ønsker å komme tilbake. Er dette en mann med rusproblemer eller har jeg oppført meg på en måte som har gjort at det er slik? Han sier at jeg krever for mye, når jeg egentlig krever the bare minimum. Hvordan skal jeg glemme ham?

Anonymkode: ac20e...f43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som skjedde mellom dere må dere vite selv 

Anonymkode: 1010c...36d

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Sitter her og forstår ingenting. Da vi ble sammen for fem år siden, stilte jeg ingen krav. Han hadde rusproblemer og alkoholproblemer, og levde et liv der han ikke hadde noe ansvar. Sakte men sikkert begynte jeg å stille krav, og han sluttet med narkotika. Han drakk mindre, og det siste året har han nesten ikke drukket noe. Vi levde et vanlig liv, der man gjør normale parting. I høst kranglet vi, og jeg ba han flytte ut. Nå er han i full gang med festing og drikking igjen, og viser lite tegn til at han ønsker å komme tilbake. Er dette en mann med rusproblemer eller har jeg oppført meg på en måte som har gjort at det er slik? Han sier at jeg krever for mye, når jeg egentlig krever the bare minimum. Hvordan skal jeg glemme ham?

Anonymkode: ac20e...f43

Først skriver du at du møtte en mann med rusproblemer, deretter spør du om det er din feil!?

Alle har ansvar for sitt eget liv, det er selvsagt ikke din feil !

Men vil du virkelig ha en sånn mann? Jeg vet det er vondt, men du bør virkelig komme deg bort fra han !

Anonymkode: ae2bd...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...