Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #1 Skrevet 12. oktober 2025 Hvordan feirer deres barn når de går på ungdomsskolen? Vi skal ha familieselskap dagen før bursdagen og jeg er på sønnen om at han må finne ut om og ev hvordan han skal feire med venner. Han har en stor vennegjeng, er sosialt sterk og trygg i seg selv, men bursdagsfeiring har blitt en utfordring de siste årene uten at han helt klarer å sette ord på det. Om han genuint ikke ønsker feiring og er fornøyd med det så er det selvsagt greit, men jeg føler at det mer er bekymring for at ting ikke skal være bra nok og at vennene ikke skal like det vi steller til. Jeg føler at det er en ganske ubegrunnet frykt da vennene er fine gutter som støtter hverandre og at det er en god tone i gjengen. Så vi er åpne for tips og forslag til hva gutter 13 syns er gøy🥳 Anonymkode: 935af...6ad
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #2 Skrevet 12. oktober 2025 Her har det ikke vært bursdager på ungdomsskolen, som i alle guttene i klassen osv, men de har hatt noen kompiser på pizza og filmkveld for eksempel. Altså ikke «selskap». Anonymkode: 57a5f...f02
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #3 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Her har det ikke vært bursdager på ungdomsskolen, som i alle guttene i klassen osv, men de har hatt noen kompiser på pizza og filmkveld for eksempel. Altså ikke «selskap». Anonymkode: 57a5f...f02 Det er det jeg tenker også. Tiden for selskap er over, men at de samles for å makere dagen. Han er den første i vennegjengen som har bursdag etter oppstart på ungdomsskolen, så det har ikke blitt noen tradisjon på det enda. Anonymkode: 935af...6ad
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #4 Skrevet 12. oktober 2025 Da inviterte de sine nærmeste venner og spiste på peppes pizza. 😊 Ett år inviterte sønnen de nærmeste kompisene på gaming-kveld der de fikk pizza. Da overnattet de også. Anonymkode: 269ec...9b2
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #5 Skrevet 12. oktober 2025 Hun inviterte de 5 nærmeste venninnene på Peppes Pizza og film, med snop, her hjemme etterpå. Litt sånn uhøytidelig opplegg med venninner. Hun har feiret slik siden 5.klasse og er fornøyd med det😀 Anonymkode: c1e86...30a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #6 Skrevet 12. oktober 2025 Jentene mine har hatt overnattingsbursdag på den alderen, 3-4 venninner, filmkveld og overnatting i kjellerstua. Guttene har enten ikke feiret i det hele tatt med venner eller hatt noen kompiser på pizza eller bowling. Anonymkode: 933fe...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå