Anonym bruker Skrevet 12. oktober #1 Skrevet 12. oktober Vi betaler 7.500 og syns det er mye. Personforsikring - barneforsikring pluss på et barn, ufør og liv med 2.5 mill utbetaling ved død på oss voksne ( for at gjenværende skal kunne sitte med hus) To biler med toppkasko Hus med totalskadedeknig ubegrenset sum Innbo ubegrenset dekning To katter Verdisaksforsikring for to bunader Anonymkode: b6603...361
Optatium Skrevet 12. oktober #2 Skrevet 12. oktober Rett under 4000kr. Bil, hus, en voksen med liv og uføre, to barneforsikringer, reise og info.Â
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #3 Skrevet 12. oktober Optatium skrev (Akkurat nå): Rett under 4000kr. Bil, hus, en voksen med liv og uføre, to barneforsikringer, reise og info. Info, hva er det?  HI Anonymkode: b6603...361
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #4 Skrevet 12. oktober Rundt 2500,- Hus, innbo, bil og reiseforsikring Anonymkode: 3fa70...c6c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #5 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Rundt 2500,- Hus, innbo, bil og reiseforsikring Anonymkode: 3fa70...c6c Det var lavt. Hvor forsikrer dere? Anonymkode: b6603...361
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #6 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det var lavt. Hvor forsikrer dere? Anonymkode: b6603...361 KLP og Storebrand Anonymkode: 3fa70...c6c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #7 Skrevet 12. oktober Omtrent det samme som dere, rett over 7.000 kr. En bil (fullkasko) og en lett motorsykkel (delkasko) Hus og innbo Reise En sparkesykkel 4 barneforsikringer, super. En hund. En livsforsikring + kritisk sykdom. Ikke ufør der, for jeg er allerede ufør. Mannen er veldig godt forsikret, for vi er jo helt avhengig av hans inntekt. Så han har livs, ufør, kritisk sykdom og en forsikring som betaler allverdens av behandling o.l. om det trengs. Er vel forsikringen som betaler privat for å "snike" i de vanlige sykehuskøene. Hans forsikring betaler ut mellomlegget mellom aap og vanlig lønn om han skulle bli sykemeldt over et år, pluss både engangs og månedlig utbetaling om han skulle bli ufør.  Anonymkode: df463...bf9
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #8 Skrevet 12. oktober 2100kr 1 bil kasko, 1 helseforsikring, 1 barneforsikring, reise familie og innbo. Husforsikring gjennom fellesutgifter i sameie, rundt 200kr vil jeg tro. Uføre og livsforsikring sørger jobben for. Anonymkode: db1ab...276
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #9 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Omtrent det samme som dere, rett over 7.000 kr. En bil (fullkasko) og en lett motorsykkel (delkasko) Hus og innbo Reise En sparkesykkel 4 barneforsikringer, super. En hund. En livsforsikring + kritisk sykdom. Ikke ufør der, for jeg er allerede ufør. Mannen er veldig godt forsikret, for vi er jo helt avhengig av hans inntekt. Så han har livs, ufør, kritisk sykdom og en forsikring som betaler allverdens av behandling o.l. om det trengs. Er vel forsikringen som betaler privat for å "snike" i de vanlige sykehuskøene. Hans forsikring betaler ut mellomlegget mellom aap og vanlig lønn om han skulle bli sykemeldt over et år, pluss både engangs og månedlig utbetaling om han skulle bli ufør.  Anonymkode: df463...bf9 Hva med deg? Har ikke du helseforsikring, kritisk sykdom, uføre ol. Er det bare mannen som har tilgang til allverdens av behandling privat, mens du har kun offentlig? Anonymkode: db1ab...276
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #10 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (2 timer siden): Rundt 2500,- Hus, innbo, bil og reiseforsikring Anonymkode: 3fa70...c6c Her også. Anonymkode: 610af...2ac
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #11 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva med deg? Har ikke du helseforsikring, kritisk sykdom, uføre ol. Er det bare mannen som har tilgang til allverdens av behandling privat, mens du har kun offentlig? Anonymkode: db1ab...276 Jeg skrev jo det, jeg er ufør, så eneste jeg får er livsforsikring og kritisk sykdom. Ingen forsikringsselskap vil gi meg mer. Jeg hadde en uføreforsikring før jeg ble syk, men så dekket ikke den nevrologiske sykdommer 🙈 Vi oppgraderte mannens forsikringer da jeg ble ufør. Anonymkode: df463...bf9
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #12 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg skrev jo det, jeg er ufør, så eneste jeg får er livsforsikring og kritisk sykdom. Ingen forsikringsselskap vil gi meg mer. Jeg hadde en uføreforsikring før jeg ble syk, men så dekket ikke den nevrologiske sykdommer 🙈 Vi oppgraderte mannens forsikringer da jeg ble ufør. Anonymkode: df463...bf9 Så kjipt at du ikke fikk dekket - det er så sykt mye med liten skrift. Dette skjedde min mann også.  men så bra at mannen din nå har beste forsikring!  HI Anonymkode: b6603...361
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #13 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (7 timer siden): Info, hva er det?  HI Anonymkode: b6603...361 Innbo selvsagt😂🙈 Anonymkode: 2aa32...998
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #14 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Innbo selvsagt😂🙈 Anonymkode: 2aa32...998 Jeg trodde det var en forsikring til jeg kunne få - jeg føler meg helt overforsikret 😂😂 HI Anonymkode: b6603...361
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #15 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Jeg trodde det var en forsikring til jeg kunne få - jeg føler meg helt overforsikret 😂😂 HI Anonymkode: b6603...361 😂 Ingenting som overrasker i forsikringsverden🙈 Anonymkode: 2aa32...998
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #16 Skrevet 12. oktober 4000 pr mnd. Tre biler, hus, hytte, innbo, reise. Storebrand. Anonymkode: 1da4e...cfc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #17 Skrevet 12. oktober Hest: 1876 kr Hund: 547 kr Bil: 1156 kr Bolig: 657 kr Innbo: 325 kr Barneforsikring: 323 kr Elsparkesykkel 97 kr Ufør, livsforsikring og kritisk sykdom for meg: 1156 kr  Anonymkode: 7c2c5...329
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #18 Skrevet 12. oktober Rundt 2500 i mnd. har gode avtaler via jobb (finans) og reiseforsikring på både meg og barna via jobb. Betaler da en bil (delkasko), liv for barna, hus og innbo. Anonymkode: 8c7e9...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå