Gå til innhold

Jeg er så trøtt på kvelden 😴 Når legger du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å glippe med øynene klokka 21-21.30. Klokka 22 er jeg skutt. På lørdag og søndag også, om jeg bare er hjemme.

Jeg vil helst legge meg 22. ikke så populært i familien 

Anonymkode: 02833...6c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger meg kl 20 hver hverdag. Før mann og barn. I helgen legger jeg meg ofte kl 21, men som nå, noen ganger senere. Hvorfor sure miner grunnet det å legge seg tidlig?

Anonymkode: 56259...202

Skrevet

Jeg legger meg mellom 22 og 23

Anonymkode: cbbc2...361

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg legger meg kl 20 hver hverdag. Før mann og barn. I helgen legger jeg meg ofte kl 21, men som nå, noen ganger senere. Hvorfor sure miner grunnet det å legge seg tidlig?

Anonymkode: 56259...202

Oi det var jo enda tidligere enn meg jo.. De vil gjerne se film, være sammen utover kvelden.. Jeg vil bare sove 😴 

Jeg står heller opp tidlig og er aktiv gjennom dagen enn å sitte utover kvelden. 

Var ikke sånn før.. da var jeg gjerne oppe til tolv-ett på hverdager til og med og kunne sove lenge i helgene. 

HI

Skrevet

Ett-to.

Anonymkode: 8fca5...2f8

Skrevet

Legger meg mellom midnatt og 2 i ukedagen og mellom 3-6 i helgene når barn er hos far

Anonymkode: 2def5...8fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Legger meg mellom midnatt og 2 i ukedagen og mellom 3-6 i helgene når barn er hos far

Hvor lenge sover du da?

HI

Skrevet
5 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvor lenge sover du da?

HI

7.30-8 på hverdager og 12-14 i helgene

Skrevet

Pleier å legge meg ca 21 på hverdager, da stuper jeg. Sover da til klokka ringer 5.30.

I helgene varierer det fra ca 22-23.30, sover da til ca 8-8.30.

Vet at viss jeg sover for lite, så blir jeg lettere syk og ukonsentrert. Slik har min eldste det og.

Synes da at HI sover litt vel mye, men jeg forstår så godt, gleder meg til jeg kan gå å sove. 

Anonymkode: c4d6e...b98

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Pleier å legge meg ca 21 på hverdager, da stuper jeg. Sover da til klokka ringer 5.30.

I helgene varierer det fra ca 22-23.30, sover da til ca 8-8.30.

Vet at viss jeg sover for lite, så blir jeg lettere syk og ukonsentrert. Slik har min eldste det og.

Synes da at HI sover litt vel mye, men jeg forstår så godt, gleder meg til jeg kan gå å sove. 

Anonymkode: c4d6e...b98

Jeg sover mindre enn deg egentlig. Legger meg 22 ca i ukene og opp 06.00. Og blir fort 23  i helgene selv om jeg helst ville lagt meg 22. opp 08.30 i helgene

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

7.30-8 på hverdager og 12-14 i helgene

Du er ung eller? 

Anonymkode: ef714...752

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Du er ung eller? 

Anonymkode: ef714...752

45

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

45

Du føler ikke at du sover bort hele helgen når du sover til kl 14?  

Ser at du er oppe om natta men om natta er det jo begrenset med hva slags aktiviteter man kan gjøre. Hva gjør du hele natta forresten?

Anonymkode: 58aab...664

Skrevet

Legger meg 2100-2130 og står opp 0700 i hverdagene. Klarer å holde til 2200-2230 i helgene, men sover ikke lenger av den grunn. Har en kronisk sykdom som gjør at jeg er mye sliten og trenger søvn for å klare å være i jobb.

Anonymkode: 84d52...f64

Skrevet

Jeg legger meg i 22-23 tiden i ukedagene. I jelgene kan jeg fint sitte oppe til 3-4. Elsker natten, og freden den har med seg! Da sover jeg til rundt 10-11. Er 42 år gammel.

Anonymkode: d082c...9ba

Skrevet
10 hours ago, Anonym bruker said:

Du føler ikke at du sover bort hele helgen når du sover til kl 14?  

Ser at du er oppe om natta men om natta er det jo begrenset med hva slags aktiviteter man kan gjøre. Hva gjør du hele natta forresten?

Anonymkode: 58aab...664

Nei det føler jeg ikke at jeg gjør. Sover ikke ofte til kl 14, det er kun dagen derpå😅 Som oftest står jeg opp 12-13 i helgene jeg ikke har barn. Hun er tenåring og sover lenge hun også så blir nok gjerne til kl 11 de helgene hun er her.

Ser mest serier og filmer, gamer også noe med datter 

Skrevet

Ungene er så store at de legger seg etter meg, som gjør at jeg sliter med å sove pga støyen (og insomnia) Men legger meg 22, sovner i 1-2 tida og står opp 7. Kan sove lenge i helgene hvis jeg har tatt nok sovepiller 

Anonymkode: 123ee...b33

Skrevet

Svært sjelden i seng før midnatt. Våkner mellom 04.30 og 06.30 uansett. Noen ganger sovner jeg igjen, ofte gjør jeg det ikke. Ligger ofte og dormer i senga. 

Anonymkode: 97f33...2b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 11.10.2025 den 21.23):

Jeg begynner å glippe med øynene klokka 21-21.30. Klokka 22 er jeg skutt. På lørdag og søndag også, om jeg bare er hjemme.

Jeg vil helst legge meg 22. ikke så populært i familien 

Du kan vel legge deg når du vil? Hvis du ikke har småunger. 

Anonymkode: 7fbe8...fce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...