Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg er ganske betatt av gynokologen min som jeg har hatt de 4 siste årene. Er der omtrent hver sommer og hver høst pga forandringer, ikke farlige. Han er åpen og hyggelig som han nok er med alle, men også kjekk! Jeg føler meg idiot men kan ikke styre dette 🤒 Hvorfor i alle dager skal den mannen sjarmere meg? Er 31 og han er i 40 åra

Anonymkode: 0a63c...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ekstremt normalt å bli betatt av folk som har som (del av) yrke å vise omsorg og interesse for deg. Typisk leger, lærere, psykologer etc.

Anonymkode: ef51e...888

Skrevet

Det er jo grunnen til at de ikke har lov å bli sammen med pasienter.

Det at noen viser interesse og omsorg sånn som folk i slike yrker gjør, er grunnen til at pasienten faller, og grunnen til at det er strengt forbudt for dem å innlede romantiske forhold til pasientene sine.

Anonymkode: 46291...136

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Det er ekstremt normalt å bli betatt av folk som har som (del av) yrke å vise omsorg og interesse for deg. Typisk leger, lærere, psykologer etc.

Huff, ja er kanskje det. Føler han vet at jeg liker han, klarte ikke å dy meg da vi pratet etterpå sist og så litt ekstra på han. Jeg har han skikkelig i tankene, men sikkert mest fordi jeg er singel akkurat nå. 

Skrevet

Det er skikkelig kleint. Av alle helsepersonell så er vel gynekologen den siste jeg ville hatt et crush på! Snakk om å drepe all spenning.  

Anonymkode: 2a81d...a5d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er skikkelig kleint. Av alle helsepersonell så er vel gynekologen den siste jeg ville hatt et crush på! Snakk om å drepe all spenning.  

Jeg er nokså avslappet til han jeg da. Ikke redd for undersøkelsene. Vi tuller endel om hvor ofte jeg er vant til å sitte i den stolen. Med andre ord, han er veldig uhøytidelig og liker som gjør at den stive kleinheten blir borte. Forrige gang snublet jeg på vei bort til stolen (med kun t-shorte og sokkene på🙄), så da startet undersøkelsen litt rarere enn normalt 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Snakk om å drepe all spenning.  

Tenker du fordi han allerede har sett meg naken? Jeg har ikke sett han, så er jo like spennende for meg uansett. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Tenker du fordi han allerede har sett meg naken? Jeg har ikke sett han, så er jo like spennende for meg uansett. 

Hvis du ikke skjønner det så spiller det ingen rolle. Det er du som driter deg ut. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Huff, ja er kanskje det. Føler han vet at jeg liker han, klarte ikke å dy meg da vi pratet etterpå sist og så litt ekstra på han. Jeg har han skikkelig i tankene, men sikkert mest fordi jeg er singel akkurat nå. 

Han er lege og opplever dette stadig vekk, du er ikke spesiell for han, du er bare en (av mange) pasienter som flørter med han....

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

klarte ikke å dy meg da vi pratet etterpå sist og så litt ekstra på han

Det er litt kleint, han gjør bare jobben sin.

Anonymkode: 7a50d...895

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er typisk ja. En gynekolog er enda mer spesielt, fordi der er isen brutt, grensene er der ikke lenger, i tillegg kan det være tennende å la andre få se. For noen altså. Bare for noen. For de fleste er det bare kleint.

Anonymkode: e7b9d...583

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Det er typisk ja. En gynekolog er enda mer spesielt, fordi der er isen brutt, grensene er der ikke lenger, i tillegg kan det være tennende å la andre få se. For noen altså. Bare for noen. For de fleste er det bare kleint.

Tenner meg ike når jeg ligger der, men kan tenke på han etter kontrollen. Ja det er på en måte litt seksuelt iom at det er nakenhet. De ser vel hva som er pent å se på og omvendt? Sånn visuelt, han er da mann - selvom han er en dyktig gynokolog 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Tenner meg ike når jeg ligger der, men kan tenke på han etter kontrollen. Ja det er på en måte litt seksuelt iom at det er nakenhet. De ser vel hva som er pent å se på og omvendt? Sånn visuelt, han er da mann - selvom han er en dyktig gynokolog 

Du skal ikke se bort fra at det kan være litt likt for han. Det er selvsagt viktig å være profesjonell når en må, det er noe annet etterpå, og en mann er bare en mann. Ingen er en maskin, men de er nok vant til det meste, og håndterer også slike følelser profesjonelt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Du skal ikke se bort fra at det kan være litt likt for han. Det er selvsagt viktig å være profesjonell når en må, det er noe annet etterpå, og en mann er bare en mann. Ingen er en maskin, men de er nok vant til det meste, og håndterer også slike følelser profesjonelt.

Nettopp det. De sitter såklart ikke der å sikler å tenner på det de si, han er iallefall veldig skjerpa. Ingenting å antyde, så mer profesjonell enn han kan man ikke bli. Men det er jo etterpå, han kan ha til sitt frie sitt til å tenke akkurat det han vil. Tanker er lov, men i dette tilfelle ikke lov å utføre. 

Jeg så ganske lenge på han sist og ga et siste blikk før jeg gikk ut av døra sist, han la merke til det 😅 han vet 99,9 % sikkert at han ser jeg liker han. Jeg er klønete og rødmer litt også. Tullete 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nettopp det. De sitter såklart ikke der å sikler å tenner på det de si, han er iallefall veldig skjerpa. Ingenting å antyde, så mer profesjonell enn han kan man ikke bli. Men det er jo etterpå, han kan ha til sitt frie sitt til å tenke akkurat det han vil. Tanker er lov, men i dette tilfelle ikke lov å utføre. 

Jeg så ganske lenge på han sist og ga et siste blikk før jeg gikk ut av døra sist, han la merke til det 😅 han vet 99,9 % sikkert at han ser jeg liker han. Jeg er klønete og rødmer litt også. Tullete 

Oioioi. Tipper du blir diskutert på avdelingsmøtet neste gang, er han profesjonell og seriøs vil en slik holdning fra deg vekke stor bekymring. Han er svært sårbar som mann i sitt yrke og enhver antydning til varme følelser fra pasienter vil bli loggført. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da skal du ikke se bort ifra at du ved neste kontroll får en annen gynekolog fordi "din" gynekolog plutselig ikke har mulighet til å ta timen.

En dyktig lege som fanger opp denne type oppførsel skal så langt det lar seg gjøre lage en større avstand mellom dere.

Skrevet

Ja, det er nok normalt, eller i hvert fall vanlig. Gir lite mening å omtale det som normalt eller unormalt. Det er uansett ingen grunn til å lure på om det kan bli til noe mellom dere. Han vil miste autorisasjonen sin hvis han innleder et forhold med deg. Sannsynligvis er de hete følelsene ikke gjengjeldt heller, det er neppe verken første eller siste gang han opplever at en pasient blir forelsket i ham. Han er på jobb og har ikke de brillene på. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Oioioi. Tipper du blir diskutert på avdelingsmøtet neste gang, er han profesjonell og seriøs vil en slik holdning fra deg vekke stor bekymring. Han er svært sårbar som mann i sitt yrke og enhver antydning til varme følelser fra pasienter vil bli loggført. 

Jeg kjenner ikke rutiner rundt dette, men det er helt sikkert en kjent situasjon, og som de i slike yrker har metoder for å håndtere på en profesjonell måte. Det ville jo vært høyst merkelig om ikke en mannlig gynekolog av og til kom i situasjoner som er litt utenom det helt profesjonelle. Som det sies over, han er på jobb og er ikke uforberedt, heller ikke mentalt. En kan like det en ser, men en lege er trenet for å ikke handle på slike tanker og følelser. 

Skrevet

Dette er et tema i undervisningen når man skal bli lege. Det er ikke en ukjent problemstilling i helsevesenet at pasienter får en "crush" på behandler.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Dette er et tema i undervisningen når man skal bli lege. Det er ikke en ukjent problemstilling i helsevesenet at pasienter får en "crush" på behandler.

Jeg tror de vil takle det ganske greit ja. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Neida. I din fantasiverden, mulig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Neida. I din fantasiverden, mulig. 

Min fantasiverden? Det er ikke jeg som sender smekrende blikk til legen min. 

Og jo, jeg kjenner drillen i helsevesenet, dette vil loggføres og følges opp. Men fortsett å tro at dere har noe spesielt, det skader jo ingen andre enn ditt eget omdømme. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Min fantasiverden? Det er ikke jeg som sender smekrende blikk til legen min. 

Og jo, jeg kjenner drillen i helsevesenet, dette vil loggføres og følges opp. Men fortsett å tro at dere har noe spesielt, det skader jo ingen andre enn ditt eget omdømme. 

Jeg gir ikke smekrene blikk eller flørter åpenbart. Jeg tror han merker det med at jeg er klumsete og rar foran han, eller så tenker han ikke over det. Du ser for deg noe helt annet enn det jeg gjør. Man legger ikke an på en lege eller gynokolog, ikke sender man mld heller. Det er tankene jeg snakkersnakket er lov for både du, han og meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg gir ikke smekrene blikk eller flørter åpenbart. Jeg tror han merker det med at jeg er klumsete og rar foran han, eller så tenker han ikke over det. Du ser for deg noe helt annet enn det jeg gjør. Man legger ikke an på en lege eller gynokolog, ikke sender man mld heller. Det er tankene jeg snakkersnakket er lov for både du, han og meg. 

Så lenge det begrenser seg til at du liker han, er det vel bare positivt? Spesielt for deg. At du ikke klarer skjule det fordi ditt kroppsspråk er så tydelig, er heller ikke noe å skamme seg over. For deg er han bare en, mens du er en av 100. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

*Jeg så ganske lenge på han sist og ga et siste blikk før jeg gikk ut av døra sist, han la merke til det*

Dine ord.

Anonymkode: fe933...8c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...