Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:04 #1 Skrevet lørdag kl 12:04 Bare spist godis, lite energi. Pleier aldri å ha det sånn men slik er jeg idag, vanligvis er det trening/tur på heia. Ikke lyst å legge på meg, men likevel har jeg til nå proppet i meg godis og sjokolade. Må man unne seg slike dager? Har barnet mitt å her denne helgen, han er akkurat like meg idag. Anonymkode: d0f19...775
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:07 #2 Skrevet lørdag kl 12:07 Nei, kun hvis jeg er skikkelig syk. Pleier i det minste komme meg på en lang gåtur, selv om jeg er pjusk. Men som regel løping og/eller styrketrening Anonymkode: 7c7eb...b63
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:14 #3 Skrevet lørdag kl 12:14 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei, kun hvis jeg er skikkelig syk. Pleier i det minste komme meg på en lang gåtur, selv om jeg er pjusk. Men som regel løping og/eller styrketrening Anonymkode: 7c7eb...b63 Tvinger meg ut idag selvom lysten er liten 😅 Anonymkode: d0f19...775
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:15 #4 Skrevet lørdag kl 12:15 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Nei, kun hvis jeg er skikkelig syk. Pleier i det minste komme meg på en lang gåtur, selv om jeg er pjusk. Men som regel løping og/eller styrketrening Anonymkode: 7c7eb...b63 Er det for å holde vekten nede eller for psyken? Anonymkode: d0f19...775
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:18 #5 Skrevet lørdag kl 12:18 Jepp. Elsker en slik dag i ny og ne. Særlig på høst/vinter. Anonymkode: 0c906...ce1
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:18 #6 Skrevet lørdag kl 12:18 Nei, det har jeg ikke. Jeg har dager jeg gjør mindre enn andre, men jeg har hund, så ut må jeg hver dag. Har også familie så noe er det alltid. I dag har jeg gått tur med hunden, vasket klær, ryddet på badet og vært på butikken. Må jo lage middag etterhvert også. Anonymkode: 3a099...c7e
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:22 #7 Skrevet lørdag kl 12:22 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Er det for å holde vekten nede eller for psyken? Anonymkode: d0f19...775 Begge deler. Blir gal om jeg ikke komner meg ut, og løping roer ned stress. Anonymkode: 7c7eb...b63
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:23 #8 Skrevet lørdag kl 12:23 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Tvinger meg ut idag selvom lysten er liten 😅 Anonymkode: d0f19...775 Bra! Du kommer ikke til å angre. Anonymkode: 7c7eb...b63
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:24 #9 Skrevet lørdag kl 12:24 Hver dag. Jobber ikke heller. Jeg sitter inne og ser på tv hver dag, naken. Men kjeder meg ikke, har heller ikke dårlig samvittighet. Det er det jeg har lyst til. Innimellom går jeg selvfølgelig ut med venner og spiser, går på kino, drikker meg full etc, og av og til drikker jeg meg full alene. Fordi jeg har lyst. Går veldig skjeldent ut av hus. Trives veldig godt med det. Anonymkode: 1a315...240
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:25 #10 Skrevet lørdag kl 12:25 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei, det har jeg ikke. Jeg har dager jeg gjør mindre enn andre, men jeg har hund, så ut må jeg hver dag. Har også familie så noe er det alltid. I dag har jeg gått tur med hunden, vasket klær, ryddet på badet og vært på butikken. Må jo lage middag etterhvert også. Anonymkode: 3a099...c7e Ts her, har også vært ute med guttungen litt men ikke fått den trimmen jeg pleier. Ellers har vi kun vært inne å sløvet. Føler kroppen er helt sliten Anonymkode: d0f19...775
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:29 #11 Skrevet lørdag kl 12:29 For mange. Kom meg aldri helt etter smellen jeg fikk for noen år siden. Har nok med jobb og minimum av husarbeid. Anonymkode: c7f17...2f8
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:45 #12 Skrevet lørdag kl 12:45 Ja, altfor mange sånne dager, flest sånne dager. Anonymkode: 725ec...0a4
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 17:23 #13 Skrevet lørdag kl 17:23 Mange ganger. Sliter enda med utmattelse etter covid, ispedd ekstremt mye psykiske belastninger siste årene i tillegg til 4 operasjoner… har mer enn nok med jobb, barn og husarbeid. Nå er jeg alene hjemme for første gang på 5 år. Har vært på jobb, dratt hjem og sett Netflix i 3 dager. I dag har jeg ikke gjort noe annet enn å dra på butikken så vi har mat i morgen når de kommer hjem Anonymkode: ba5c9...5bf
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 17:45 #14 Skrevet lørdag kl 17:45 Det er jo de aller beste dagen spør du meg😊 Anonymkode: 5ae1b...59c
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:30 #15 Skrevet lørdag kl 19:30 I full jobb og ungdommer i hus er det skjelden tid til det. Men om jeg er syk eller tar ut avspasering kan jeg fint ligge på sofaen en dag, men dog med dårlig samvittighet. Jeg burde ikke hatt det, men føler hele tiden på at jeg burde osv Anonymkode: 25158...c64
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 21:22 #16 Skrevet lørdag kl 21:22 Det er sjelden jeg ikke gjør noe fornuftig. Da skal jeg enten være veldig syk eller så er det 1. juledag. Det er ikke alle dager jeg er ute av huset, men jeg gjør alltid ett eller annet nyttig, om så bare å sette på en vaskemaskin. Anonymkode: bfd89...a49
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 23:55 #17 Skrevet lørdag kl 23:55 Jupp!! Og elsker å ha slike dager innimellom! Tipper jeg har sånne dager 3/4 ganger i året jeg. Anonymkode: 185fd...712
Anonym bruker Skrevet søndag kl 06:33 #18 Skrevet søndag kl 06:33 Jeg eier en hund og en hest så her er det aldri en slik dag hvis jeg ikke er veldig syk. Hesten må få stell og trening, og hunden må få tur. Anonymkode: f3920...5a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå