Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i overgangsalderen og kan ha noen dager per år hvor jeg brått føler meg dypt deprimert og må bruke kreftene jeg har til å bare komme meg gjennom den dagen. Sier fra til kjæresten at jeg har en dårlig dag og ønsker å være alene.

Men hver gang dette skjer, så blir jeg bombardert av sms om hvor utrolig dårlig gjort det er av meg, og hvor synd det er på ham som hadde gledet seg til sofakos, kino, hjemmelagd lasagne, felles gåtur eller you name it. Og de gangene ringer gjerne søsteren hans også for å fortelle at det er leit for ham som blir sittende ensom den kvelden fordi jeg avlyser. 

Dette er da for faen ikke normal oppførsel? 

Anonymkode: b6c9d...e08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jo være fryktelig vanskelig for han å ikke kunne være den som hjelper deg igjennom det du opplever som vanskelig. 

Anonymkode: 34b25...6c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det må jo være fryktelig vanskelig for han å ikke kunne være den som hjelper deg igjennom det du opplever som vanskelig. 

Ikke at det virker som det handler om det ut fra stakkars meg- meldingene han sender og det at han ikke ser eller bryr seg så mye om jeg skulle gråte når jeg er hos ham.

Men du mener altså at det er urimelig av meg å be om å få være alene?  

Skrevet

For en tulling. Dropp ham.

Anonymkode: 0c807...7b3

Skrevet

Søsteren ringer!? Så han ringer altså søsteren sin og «sladrer» om forholdet deres? Jeg hadde klikka… NEI, det er ikke normalt. Det er normalt å gi kjæresten sin alenetid om hun trenger det.

Anonymkode: 84d9a...506

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ikke at det virker som det handler om det ut fra stakkars meg- meldingene han sender og det at han ikke ser eller bryr seg så mye om jeg skulle gråte når jeg er hos ham.

Men du mener altså at det er urimelig av meg å be om å få være alene?  

Selvfølgelig ikke. Det at han involverer søsteren er helt fjernt. 

Jeg er som deg, må være i fred når jeg har det vanskelig. 

Anonymkode: a0edb...e8f

Skrevet

Det hadde ikke vært kjærestemateriale for meg 

Anonymkode: c5d80...345

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Er du søsteren?

Hi, dropp han. En mann som snur dine negative opplevelser om til sine, og har en «stakkers meg»-holdning når det er du som har det tøft, er ikke noe å spare på.

Anonymkode: 4914f...90c

Skrevet

Takk for alle svar. Vi har det for det meste veldig fint ellers, så å gjøre det slutt er ikke noe alternativ. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...