Gå til innhold

Luktet nedentil etter sex, hormonspiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk hormonspiral for en mnd siden, fikk litt små blødninger først nå. 

Kjente det luktet litt etter sexen, eller strengt veldig vondt!! Men ingen fiskelukt, så ikke bakteriell vaginose, dette var mer sur ekkel lukt. Kan det være spiralen eller ny partner? Jeg burde kanskje dra til legen eller noen tips ? 

Anonymkode: 2401b...9e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe smerter? Kan være du har fått en liten infeksjon. Uansett er lege, som du sier, på sin plass. Bedre å sjekke en gang for mye enn for lite.

Anonymkode: 0a6c0...674

Skrevet

Helt vanlig med vond lukt med ny partner. Trodde de fleste visste det nå. Ingenting å bry seg om, Hi. 

Anonymkode: 381be...198

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Helt vanlig med vond lukt med ny partner. Trodde de fleste visste det nå. Ingenting å bry seg om, Hi. 

Er du sikker? Men d luktet ille! Litt blodtilblandet itillegg, skal bare ikke lukte på det viset. Han reagerte også. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Har du noe smerter? Kan være du har fått en liten infeksjon. Uansett er lege, som du sier, på sin plass. Bedre å sjekke en gang for mye enn for lite.

Nei, ingen smerter. Bør jeg gå til han som satt inn spiralen og som tar celleprøver på meg? Eller en random lege? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, ingen smerter. Bør jeg gå til han som satt inn spiralen og som tar celleprøver på meg? Eller en random lege? 

Like greit å velge den som satt inn spiralen og tar celleprøve, han kjenner historikken din.

Lykke til :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er du sikker? Men d luktet ille! Litt blodtilblandet itillegg, skal bare ikke lukte på det viset. Han reagerte også. 

Ja. Det luktet ofte ille med ny partner. Ikke alltid, men ofte. Det går over. Det er grunn til å reagere om lukten fortsetter. 

Skrevet

Her endret jeg totalt lukt da jeg satte inn hormonspiral. To år siden og jeg har fortsatt ikke blitt komfortabel med det. Ikke noe galt, bare endret lukt.

Anonymkode: 10e67...88c

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Like greit å velge den som satt inn spiralen og tar celleprøve, han kjenner historikken din.

Lykke til :)

Okei, mulig jeg må det. 

Takk for svar!😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...