Anonym bruker Skrevet 7. oktober #1 Skrevet 7. oktober Tenkte på de fra Buko. Er det noen andre typer minioster man kan få kjøpt? Anonymkode: 5062e...3a1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober #2 Skrevet 8. oktober Den savner vi også. De har Den leende ku på Kiwi, i samme type forpakning. Synes ikke den er like god. Alle smaker det samme. Anonymkode: 37cc9...42a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober #3 Skrevet 8. oktober Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Den savner vi også. De har Den leende ku på Kiwi, i samme type forpakning. Synes ikke den er like god. Alle smaker det samme. Anonymkode: 37cc9...42a Takk for tips,den har jeg ikke sett, men ser at alle bitene er naturell, da synes jeg ikke det er noe vits. Synd, fikk plutselig så lyst på de småostene fra Buko. Hi Anonymkode: 5062e...3a1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober #4 Skrevet 8. oktober Det er vel sånn typisk vare man bare får kjøpt på danskeferga i dag... Kanskje Europris har, de har mye rart ikke de vanlige butikkene har. Anonymkode: 5a3c1...b6b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober #5 Skrevet 8. oktober Dette kan være et alternativ. Anonymkode: e4bfd...df5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober #6 Skrevet 8. oktober Anonym bruker skrev (18 timer siden): Tenkte på de fra Buko. Er det noen andre typer minioster man kan få kjøpt? Anonymkode: 5062e...3a1 De har jeg leita etter også Anonymkode: 89dbb...4ad
Anonym bruker Skrevet 8. oktober #7 Skrevet 8. oktober Tror de er ute av produksjon, samme med den runde kirsebærkremosten, Creme cheri… Anonymkode: be1f8...c94
Anonym bruker Skrevet 8. oktober #8 Skrevet 8. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror de er ute av produksjon, samme med den runde kirsebærkremosten, Creme cheri… Anonymkode: be1f8...c94 Utrolig kjedelig når de man liker godt forsvinner 😢Savner enda taffel skinkeost, en dag var den plutselig borte, Hi Anonymkode: 5062e...3a1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober #9 Skrevet 9. oktober Anonym bruker skrev (11 timer siden): Tror de er ute av produksjon, samme med den runde kirsebærkremosten, Creme cheri… Anonymkode: be1f8...c94 Aaaaah. Den hadde jeg glemt. Den var god den. Anonymkode: 37cc9...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå