Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres jobbklær? Og hva jobber dere som?

Anonymkode: b99e5...4b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dongeribukse og t-skjorte med butikkens logo.

Butikksjef.

Anonymkode: 18b59...3ec

Skrevet

Hvite klær, jobber som helsesekretær på sykehus.

Anonymkode: 17a9e...d6a

Skrevet

Jobber på kontor. Dongeribukse og bluse stort sett. 

Anonymkode: 380ab...87f

Skrevet

Olabukse og skjorte eller genser. Lektor.

Anonymkode: 23a87...a76

Skrevet

Jobber på kontor. Kler meg i jeans, bukser, skjørt, kjole, bluse eller genser. Kan ha på jeans og hettegenser en dag og ullkjole en annen. Alt etter vær og humør. 

Anonymkode: 91da8...de9

Skrevet

Kjoler, drakter/dresser, ymse designklær. Er musiker så trenger sceneantrekk når jobben er å spille konsert. Ellers, bare vanlige men kule klær når jeg øver eller underviser

Anonymkode: ece01...5a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Kjoler, drakter/dresser, ymse designklær. Er musiker så trenger sceneantrekk når jobben er å spille konsert. Ellers, bare vanlige men kule klær når jeg øver eller underviser

Hva er kule klær da?

Anonymkode: e60a4...117

Skrevet

Mye kjoler og skjørt, liker å kle meg profesjonelt om det gir mening. Er avdelingsleder. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Hva er kule klær da?

Anonymkode: e60a4...117

For meg er det bukser som sitter veldig godt, jeg er over 50 og kroppen trenger klær som er litt "solide" og aller helst formsydd. Kjøper bukser som sitter godt i livet, gjerne vide dressbukser som er lange. Godt stoff, ull eller lin, gjerne. Bruker alltid litt hæl, men kun komfortable å gå i, kule litt røffe skoletter/støvletter (kjøper på Lillevinkelsko). Fargerike, gjerne mønstrede bluser/topper/gensere. Bruk litt penger på ytterplagg, kåpe/jakke, jeg har også to gode dressjakker jeg bruker mye. For meg er dette klær jeg føler meg bra i. 

Hva er kult for deg da?

Skrevet

Jeans, skjorte, bluse, dressbukse, skjørt, kjoler osv.  Joggesko, sneakers, chelseaboots eller dressko. 

Skrevet

Vanlige klær, ikke penklær. Jobber i tilrettelagte tjenester. 

Anonymkode: 690a6...623

Skrevet

Alt fra jeans og t-skjorte til kjole, som regel i fine farger og eller mønster. Jeg jobber på kontor. 

Skrevet

Jobber administrativt på sykehuset så går med det jeg har lyst til, de dagene jeg har lyst til det. I dag hadde jeg sort flare jeans med grønn ullgenser til. I går hadde jeg hullete lyse jeans med rosa ullgenser. 

Anonymkode: 23d99...ff2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...