Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Kjenner dere noen og hva har de eventuelt oppgitt som årsak? Og har de hatt det slik lenge? Anonymkode: 4c77a...ba2
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Kjenner en som har kuttet ut sin mor og med god grunn. Anonymkode: e7e29...32b
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Kuttet ut mamma da jeg var 35 år. Da fikk jeg endelig nok av henne Anonymkode: 264e4...2b0
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Kuttet ut faren min. Han nektet for at faren hans var en overgriper og er sikkert fortsatt rasende på meg fordi jeg ikke besøker moren han på hjem. Anonymkode: 0f20a...6e9
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Kuttet ut faren min. Han er en narsisisstisk faen. Anonymkode: fb5f0...c2d
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Kuttet ut mamma da jeg var 35 år. Da fikk jeg endelig nok av henne Anonymkode: 264e4...2b0 Årsak?? Anonymkode: a8005...a4b
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Årsak?? Anonymkode: a8005...a4b Psykisk uhelse og alkoholmisbruk Anonymkode: 264e4...2b0
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Kuttet ut mamma da jeg var 40. Da så jeg tydelig at hun har drevet med gaslighting mot meg hele livet. Ikke informerer hun om alvorlige ting i familie til meg, verste var da en av de yngre søsknene mine holdte på å dø og det måtte jeg lese om i avisen. Og hun har aldri noensinne klart å være mormor for mitt barn som nå er snart myndig, mens hu fremstår som verdens flotteste mormor for andre barnebarn hun har. Anonymkode: b3c38...c8d
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Har ikke hatt kontakt med moren min på 20 år. Psykisk ustabil. Anonymkode: 2bcf4...d13
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Min venninne har kuttet kontakten med sine foreldre. De mishandlet både henne og søsknene i oppveksten. Anonymkode: fb217...43b
Anonym bruker Skrevet 52 minutter siden #11 Skrevet 52 minutter siden Trist å lese. Anonymkode: a89d3...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå