Gå til innhold

Av og til tenker jeg for sent…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så tenker jeg etterpå «hva var det egentlig som skjedde der»

I dag skjedde det igjen. Har en kollega som jobber på en annen kant av landet, så vi treffes bare et par ganger i året. Vi snakker likevel på teams en gang per uke da vi har møter. I og med at vi er kollegaer, så skravler vi litt om det ene og det andre i tillegg til det vi skal snakke om.

Denne kollegaen flyttet fra kona for 3-4 mnd siden. Det var hun som avsluttet det, og han har hatt en ekstrem kjærlighetssorg. Men når vi snakker i dag, så sier han at han endelig føler at han kan gå litt videre. Altså ser «lys i enden av tunnelen». Tror bruddet kom som en bombe på han rett og slett. Uansett. Han har da foreslått at vi skal ta en kaffe og skravle litt på en kafé som ligger kort vei fra hotellet. Så han jeg kan være en sånn forsøkskanin på det å date for han. Det er jo nesten 20 år siden sist han datet. Jeg sa på fleip at det er fullt mulig og at jeg skal skrive ned hva han gjør rett og galt.

Så… etter dette møtet så kommer jeg på at vi jo skal på samme seminar en helg nå i oktober/november… og så tenker jeg… shit! Mener han dette!? For da har jeg jo bundet meg til en date om 3 uker!! Jeg kjenner han heller ikke godt nok til å spørre føler jeg. Og jeg ønsker ikke å date en kollega. Tenker at jeg bare møter opp på dette seminaret og later som jeg ikke husker det om han ikke tar det opp i de neste møtene frem til da..

Men altså.. hvor jobber hodet så tregt noen ganger? Og hvorfor jobber det for mye etterpå?

Og.. har jeg skaffet meg en date nå?

Anonymkode: f9c32...765

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...