Gå til innhold

Mannen lyver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som innimellom lyver… Spurte han i helgen om han hadde spist godteri siden jeg var borte hele dagen/kvelden. Nei, han hadde bare spist potetgull sa han. I dag finner jeg en pose smågodt i nattbordskuffen hans.. Konfrenterte han nå men den hadde ligget der lenge, men det har den ikke for jeg var å henta noe i den skuffen forrige uke 🙈 Han kunne jo bare sagt at han hadde kjøpt og spist godteri 🙈 Er bare en filleting, men blir så irritert når han lyver, mannen er 54 år!!!!! Flere som har slike menn?

Anonymkode: 3fb87...879

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har et rigid kontrollregime. Skjønner godt han lyver da. Hvorfor skal du vite om han har spist godteri, og hvorfor sjekker du hans skuff?

Anonymkode: f903c...380

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har en mann som innimellom lyver… Spurte han i helgen om han hadde spist godteri siden jeg var borte hele dagen/kvelden. Nei, han hadde bare spist potetgull sa han. I dag finner jeg en pose smågodt i nattbordskuffen hans.. Konfrenterte han nå men den hadde ligget der lenge, men det har den ikke for jeg var å henta noe i den skuffen forrige uke 🙈 Han kunne jo bare sagt at han hadde kjøpt og spist godteri 🙈 Er bare en filleting, men blir så irritert når han lyver, mannen er 54 år!!!!! Flere som har slike menn?

Hvorfor spurte du om han hadde spist godteri? Føler han seg kontrollert og kritisert slik at han ikke våger å si det som det er? Har han f.eks, bestemt seg for å ikke spise godteri og så benyttet han anledningen til å spise litt i det skjulte når du ikke så hva han gjorde?

Anonymkode: ef94b...975

Skrevet

Jeg vil heller spørre om det er flere menn som har slike kjerringer? Selv om jeg skjønner at dette er trolling hvor ts ønsker å kose seg med responsen.

Anonymkode: 342b4...8ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Høres ut som du har et rigid kontrollregime. Skjønner godt han lyver da. Hvorfor skal du vite om han har spist godteri, og hvorfor sjekker du hans skuff?

Anonymkode: f903c...380

Spurte bare for at hvis han hadde spist og det var igjen så kunne jeg fått litt 😇 Og i den skuffen har vi felles ting så han vet at både jeg og ungene er nedi den skuffen 😅

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor spurte du om han hadde spist godteri? Føler han seg kontrollert og kritisert slik at han ikke våger å si det som det er? Har han f.eks, bestemt seg for å ikke spise godteri og så benyttet han anledningen til å spise litt i det skjulte når du ikke så hva han gjorde?

Anonymkode: ef94b...975

Han elsker alle slike søtsaker, så skulle nok bare ha det for seg selv… Var å kjøpte godteri i går som vi kunne kose oss med siden ingen hadde spist på lørdag 🙈 Han er i alle fall 20 kg overvektig så burde ikke spise så mye slike ting 🫣

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Spurte bare for at hvis han hadde spist og det var igjen så kunne jeg fått litt 😇 Og i den skuffen har vi felles ting så han vet at både jeg og ungene er nedi den skuffen 😅

Hi

Du virker slitsom... 

Anonymkode: c1eea...45e

Skrevet

Herlighet! Voksen mann smugspiser snop og kjerringa kontrollerer han. For et par 🤣

Anonymkode: f2df9...a12

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Han elsker alle slike søtsaker, så skulle nok bare ha det for seg selv… Var å kjøpte godteri i går som vi kunne kose oss med siden ingen hadde spist på lørdag 🙈 Han er i alle fall 20 kg overvektig så burde ikke spise så mye slike ting 🫣

Og der kom det.. 

Anonymkode: 0e722...218

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Ikke rart han lyver når du behandler han som om han er 5 år.

Anonymkode: e7cb9...3fb

Skrevet

Det kunne jeg fint funnet på å spørre mannen om og, på lik linje som «hva hadde dere til middag» hvis han har vært alene med ungene. Ser ikke på det som kontroll, bare konversering. At han gjemmer det i nattbordskuffen og lyver vitner jo bare om at han har dårlig samvittighet for å spise det. Ovenfor seg selv, ikke deg 

Anonymkode: 24cf6...547

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det kunne jeg fint funnet på å spørre mannen om og, på lik linje som «hva hadde dere til middag» hvis han har vært alene med ungene. Ser ikke på det som kontroll, bare konversering. At han gjemmer det i nattbordskuffen og lyver vitner jo bare om at han har dårlig samvittighet for å spise det. Ovenfor seg selv, ikke deg 

Anonymkode: 24cf6...547

Takk 🙏🏻 Spurte hva de hadde spist til middag også og han spurte hva jeg hadde spist 😊 Jeg spurte ikke for å kontrollere for regner med at han klarer å ordne seg selv, blir bare irritert når han ikke er ærlig.. Jeg hadde så lyst på godteri selv og håpte på at det var igjen noe på meg også siden butikken var stengt når jeg kom hjem 😅

HI

Skrevet

Jeg kunne også løyet hvis jeg hadde fått en idé om at det var kontroll som lå bak spørsmålet. Du spør som en streng mamma, han svarer som et barn. Hvis du hadde sagt at du var godtesjuk og om det lå noe et eller annet sted, ville du nok fått et annet svar. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kanskje du skal jobbe litt med formidlingen din? Har du spist godteri høres jo ut som rene forhøret. I og med du nå slenger på at han er overvektig, er det ikke helt utenkelig at han kanskje kjenner på det og hvordan du ser på han. 

Neste gang, si du har skikkelig lyst på godteri, rakk ikke å kjøpe, vet du om vi har noe i huset? Mulig du får et helt annet svar? 

Anonymkode: 63d8d...aba

Skrevet

Tror ikke det hadde falt meg inn å spørre min mann om det. Hvis din mann er overvektig skjønner jeg godt at han lyver når du spør slik. Du høres ut som mora hans og ikke kona hans.

Anonymkode: 3fac3...6c8

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hi

Du spurte fordi han er overvektig og du synes ikke han skal spise godteri, veldig gjennonskuelig.

Anonymkode: e7cb9...3fb

Skrevet

Ehhh.... Her burde du nok sett litt på deg selv først. Hvorfor blander du deg oppi hva mannen spiser? Skjønner godt at han juger. Mannen min har ALDRI sagt noe på om hva jeg spiser. 

Anonymkode: 5e71f...110

Skrevet

Hi

La han ha smågodtet for seg selv. Du skulle kjøpt ditt eget. Jeg kjøper en pose til han, og en pose til meg. Den gjemmer jeg, den er min. 

Anonymkode: 5e71f...110

Skrevet

Det er ganske stor forskjell på å få spørsmålet «har du spist noe godteri i helgen» kontra «Å vet du om vi har noe godteri noe sted, jeg er så godtesyk».

Jeg hadde også «løyet» på første spørsmål, for det er det ingen som har noe med. Og hadde noen da i tillegg gått i nattbordskuffen MIN og sjekket og så «tatt meg i løgn», og lagt ut på forum at jeg lyver og er overvektig så er det et menneske jeg ikke hadde ønsket å ha noe med å gjøre. 

Anonymkode: 8c4a2...f8e

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

For et hespetre av en kjerring du er... 

Anonymkode: c1eea...45e

Skrevet

Herregud, lista ligger jaggu lavt for å kalle noen et kontrollerende hespetre. «Har du spist godteri?» HEEEEEEEEKS!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 3def3...1be

Skrevet

Jeg gjør sånn som din mann. Jeg lyver. Kun fordi min mann legger seg opp i alt og jeg er dritlei av det. Jeg svarer det som passer han, og så gjør jeg som det passer meg 😄 Funker greit det. 

Anonymkode: 98aa0...e45

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Herregud, lista ligger jaggu lavt for å kalle noen et kontrollerende hespetre. «Har du spist godteri?» HEEEEEEEEKS!!!!!!!!!!!!!!

«Han er i alle fall 20 kg overvektig så burde ikke spise så mye slike ting»

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

«Han er i alle fall 20 kg overvektig så burde ikke spise så mye slike ting»

Hvis han er 20 kilo overvektig så burde han jo ikke spise godteri. Uansett var ikke dette noe hi sa til mannen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...