Anonym bruker Skrevet i går, 07:08 #1 Skrevet i går, 07:08 Dere som har voksne barn som har flyttet ut, hva/hvor mye gav dere dem i innflyttingsgave? Eldstemann flyttet midlertidig ut for et par år siden (annen by), og da fikk han seng av oss. Så flyttet han hjem igjen for et år for å fullføre studier, og nå skal han flytte ut igjen sammen med kjæresten. Jeg har lyst til å gi dem en litt større gave, slik som sist, men mannen mener at det får holde med noe mindre denne gangen. Hva har dere gjort? Anonymkode: 7bd43...373
Anonym bruker Skrevet i går, 07:41 #2 Skrevet i går, 07:41 Da de flyttet for å studere fikk de en kasse med allverdens forbruksvarer, vaskemidler, dopapir, hygieneartikler, kjøkkenkluter o.l, pluss en kasse med brus (bokser). Det er bare eldste som nå har kjøpt seg bolig og da han flyttet inn der fikk han en sånn litt stor koffert med et verktøysett pluss en batteridrill. Ethvert hjem må jo ha et godt verktøysett med alt fra skrutrekkere til tenger. Han fikk også en ny vifte til badet når jeg tenker meg om, for den som satt der virket ikke. Anonymkode: f8c3a...aad
Anonym bruker Skrevet i går, 08:06 #3 Skrevet i går, 08:06 Jeg ville gitt gave etter evne hos oss og behov hos ungene. Bare hyggelig å hjelpe barna i etableringsfase. Selv fikk jeg sovesofa og sofa av mine foreldre da jeg flyttet som student og senere når vi kjøpte vårt første hus. Anonymkode: a2510...5db
Anonym bruker Skrevet i går, 08:47 #4 Skrevet i går, 08:47 Da ungene flyttet ut så gikk vi sammen på Ikea og kjøpte inn alt av småting som trengs i en husholdning, som servise, bestikk, glass, gryter, skåler +++. Eldste har nesten alt enda, ti år etter, mens yngste som har flyttet mer på seg nok har suplert med ting gjennom årene. Ellers får de småting når de flytter, som planter, bilder eller ting de trenger (eks micro, kaffetrakter og lampe). Anonymkode: 47ebb...c7b
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Jeg hadde tenkt som din mann. Anonymkode: d1c4b...8a2
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden Hadde og tenkt som din mann. Eldste har flyttet ut, og vi har kjøpt inn kjøkkenting, dyner/puter/sengesett/ vaskemidler/ kluter, håndkle osv osv Det er jo slik de ofte trenger og setter pris på å få. Dette vil vi og fikse til de 2 neste når de flytter. Flyttes det for 2 gang, har de det meste de trenger, da kan vi hjelpe til med småting og bruksting. Anonymkode: 60c59...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå