Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:37 #1 Skrevet søndag kl 20:37 Og hvordan være den du vil være? 💖 Anonymkode: ed8bf...6e5
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:46 #2 Skrevet søndag kl 20:46 Jeg vil gjerne være dronning av hele verden. Det hadde vært helt ypperlig😀 Anonymkode: 9c31f...b27
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:48 #3 Skrevet søndag kl 20:48 Vil du være den som bare spiser sunn og fornuftig mat? vil du være den som trener nok? vil du være en som aldri er på skjerm? vil du være den som hjelper andre mye? vil du være den som sover nok? vil du være den som er skikkelig tilstede for barna? vil du være en kjæreste som er alt for kjæresten? vil du være den som jobber for å ta vare på naturen? være den som bare handler norsk, kortreist og økologisk mat. Anonymkode: ed8bf...6e5
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:49 #4 Skrevet søndag kl 20:49 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg vil gjerne være dronning av hele verden. Det hadde vært helt ypperlig😀 Anonymkode: 9c31f...b27 Hva ville du gjort som dronning? 👑 Anonymkode: ed8bf...6e5
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:50 #5 Skrevet søndag kl 20:50 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva ville du gjort som dronning? 👑 Anonymkode: ed8bf...6e5 Gått med tiara hele dagen👌🏻😀 Anonymkode: 9c31f...b27
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:29 #6 Skrevet søndag kl 21:29 Ville vært litt gøy å være diktator for en dag 😂🤭 Anonymkode: 3c22b...f76
Anonym bruker Skrevet i går, 04:58 #7 Skrevet i går, 04:58 Jeg vil være den beste utgaven av meg selv, selv om det blir en person med mangler. Det går bra. Det gjør ingenting om jeg bare er et anonymt navn i registeret når jeg dør. Det viktigste er at jeg ikke påvirker verden negativt mens jeg er her. Anonymkode: a4bc9...a52
Anonym bruker Skrevet i går, 07:38 #8 Skrevet i går, 07:38 Realistisk sett vil jeg bare bli en stadig bedre utgave av meg selv. At jeg lærer noe hver dag, og tar stadig klokere valg basert på en dyp indre ro og trygghet. Litt sånn fryktløs, fordi jeg hele tiden er trygg på at alt ordner seg. Urealistisk sett ville jeg vært sultan i et harem og vært bekymringsløst opptatt av å kun skumme fløten fra alle de deilige kvinnene. m Anonymkode: a653e...e4d
Iiiiik Skrevet i går, 15:43 #9 Skrevet i går, 15:43 Herlighet, det var et stort spørsmål! Først og fremst vil jeg være et menneske som gjør det jeg sier jeg gjør, jeg vil at det skal være godt samsvar mellom idealselvet og selvpresentasjonen. Det betyr for meg at jeg må holde igjen på de kjappe konklusjonene og at jeg må gi folk en sjanse til hvis jeg bestemmer meg kjapt. I tillegg ønsker jeg å være en folk stoler på, og en som møter andre med raushet.
Anonym bruker Skrevet i går, 16:28 #10 Skrevet i går, 16:28 Jeg ville gjerne vært frisk. Anonymkode: 1fcbc...f1d
Anonym bruker Skrevet i går, 19:40 #11 Skrevet i går, 19:40 Jeg vil være meg selv, og den beste utgaven av meg selv til enhver tid. Jeg har vært så heldig at jeg har overlevd noe som for svært mange er dødelig, og etter det er det svært mange småting og bagateller i livet som betyr svært lite. Jeg legger derfor min energi i å leve livet som meg selv hver dag. Anonymkode: 265b7...508
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #12 Skrevet 22 timer siden Putin. Så jeg kunne avsluttet krigen mot Ukraina og gitt Ukraina halve det russiske riket som erstatning. Så ville jeg ha gitt bort delene av Baltikum som ble stjålet under krigen tilbake til Baltikum, finnene ville fått tilbake det som ble stjålet fra Finland feigt og uprovosert, og Polen ville fått tilbake sine okkuperte landeområder. Og alle ville fått en uforbeholden unnskyldning fra Russland. Så ville jeg ha knust alt av atomvåpen som Russland hadde slik at det ikke fantes noen fare for noen atomvåpenkrig mer. Da hadde det blitt fred på jord. ❤️ Anonymkode: ec108...e13
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (8 timer siden): Putin. Så jeg kunne avsluttet krigen mot Ukraina og gitt Ukraina halve det russiske riket som erstatning. Så ville jeg ha gitt bort delene av Baltikum som ble stjålet under krigen tilbake til Baltikum, finnene ville fått tilbake det som ble stjålet fra Finland feigt og uprovosert, og Polen ville fått tilbake sine okkuperte landeområder. Og alle ville fått en uforbeholden unnskyldning fra Russland. Så ville jeg ha knust alt av atomvåpen som Russland hadde slik at det ikke fantes noen fare for noen atomvåpenkrig mer. Da hadde det blitt fred på jord. ❤️ Anonymkode: ec108...e13 Fine tanker, men tja... https://www.vg.no/nyheter/i/Ey3yPo/to-paagrepet-etter-eksplosjon-paa-strommen Anonymkode: a653e...e4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå