Gå til innhold

Gave til sønnens kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har kjæreste i Thailand som vi ikke har møtt enda. Han reiser ned i neste uke og jeg har lyst å sende med en gave fra oss, men hva skal jeg finne på? Hun er 30 år og har ikke verdens beste økonomi, naturlig nok. Min sønn syns det er en fin idé, men klarer ikke å komme med noen tips selv. 

Er det noen som har tips om noe hyggelig som ikke tar for stor plass? 

Anonymkode: 301ab...625

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe typisk norsk tenker jeg, alt fra melkesjokolade til en turistbok om Norge med bilder.

En ostehøvel kanskje?

En kaffekopp med marius-mønsteret på?

Ellers så jeg at kalenderne for 2026 hadde kommet i bokhandelen nå, de har jo mange fine med bilder fra hele Norge, men også lokale fra f.eks Vestlandet, Trondheim osv. Det må jo være en fin gave som ikke tar så stor plass i kofferten.

https://www.ark.no/produkt/kalender-norge-stor-2026-7031866023141?gad_source=1&gad_campaignid=20153044757&gbraid=0AAAAAD22RQEZunICjfQjrfBLPg1x-N00x&gclid=EAIaIQobChMIiIPt89iMkAMVQE6RBR3LEhFrEAQYASABEgLSt_D_BwE

Anonymkode: 4679d...ad2

Skrevet

Jeg tror jeg hadde skrevet et hyggelig kort og bedt sønnen kjøpe en gavepakke med hudpleieprodukter på tax free. 
Det er ikke forpliktende som et smykke ville vært, og dere vet hun vil kunne bruke det. Det er samtidig også slikt man ikke unner seg om man har dårlig råd. Det er også nøytralt med tanke på at dere ikke kjenner henne og vet hva hun liker eller trenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...