Gå til innhold

Dårlig tegn. Date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut som det er en utlending du holder på med. De lyver ofte, og frykter ikke konsekvensene, det er jo bare en løgn, det er hverdagskost. 

Anonymkode: 199dd...7a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Høres ut som det er en utlending du holder på med. De lyver ofte, og frykter ikke konsekvensene, det er jo bare en løgn, det er hverdagskost. 

Ja. Er en utlending. Men hvorfor dømmer du? 

Anonymkode: db6aa...131

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ja. Er en utlending. Men hvorfor dømmer du? 

Jeg dømmer ikke, bare beskriver. Det er sett med norske øyne galt å lyve, men ikke like galt sett med utenlandske øyne. Det er derfor mange utlendinger ikke passer i Norge hvor vi er tillitsfulle de fleste av oss. Men det er en annen diskusjon. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sant det. Vil bare at han skal knulle meg hardt og lenge ! Blir kåt av tanken 

Hva med å skaffe seg litt selvrespekt? Å bli brukt som ei dørmatte er vel ikke noe å trakte etter? 

Jeg så et fint sitat et sted: du kan ikke tvinge noen til å respektere deg, men du kan nekte å bli behandlet respektløst. 

Anonymkode: 2d679...462

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor orker hun da å henge seg opp I absolutt alle tråder som omhandler dating? Hun skriver det samme i hver tråd "Hvis det er deg, så må du ta opp din egen usikkerhet" Er det deg igjen" osv. Nå tok hun feil person denne gangen, fordi hun siktet nok til meg som oppretter endel av de trådene. Jeg tar opp akkurat det jeg og andre vil. Så får hun holde sin irritasjon for seg selv heller. 

Anonymkode: cfdaa...24b

Ikke rart at dere tiltrekker dere den type menn.

Anonymkode: 286c0...a4d

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hva med å skaffe seg litt selvrespekt? Å bli brukt som ei dørmatte er vel ikke noe å trakte etter? 

Jeg så et fint sitat et sted: du kan ikke tvinge noen til å respektere deg, men du kan nekte å bli behandlet respektløst. 

Jeg kan på en måte forstå ts, men likevel, det finnes gode menn som også kan ta vare på henne slik hun vil, men de er ikke like enkle å få fatt i.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Sier jeg også. Med den måten å prate på tror jeg dette er en trolletråd 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ikke rart at dere tiltrekker dere den type menn.

Anonymkode: 286c0...a4d

Jeg er ikke TS

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Sant det. Vil bare at han skal knulle meg hardt og lenge ! Blir kåt av tanken 

🙄 seriøst? 

Anonymkode: 2483c...231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...