Gå til innhold

Dårlig tegn. Date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann. Hyggelig type. Men jeg føler at han lyger hele tiden. Skjønner ikke hvorfor han gjør det. 

Anonymkode: db6aa...131

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han lyver hele tiden... da skjønner ikke jeg hvorfor du fortsetter å date ham??

Anonymkode: 0ca93...c79

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Har møtt en mann. Hyggelig type. Men jeg føler at han lyger hele tiden. Skjønner ikke hvorfor han gjør det. 

Lyver om hva da? Menn lyver på første datie. Hva han lyver om er viktig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du FØLER at han lyver.....ok, da så.....

Anonymkode: 286c0...a4d

Skrevet

Hva lyger han om? Er jeg datet gjorde samme og jeg avsluttet tvert. Vi er fra sørlandet , mulig samme mann? 

Anonymkode: cfdaa...24b

Skrevet

Føler du, eller vet du?

Anonymkode: 150aa...81d

Skrevet

Hi her.

Han avslører seg selv på snappene han sender. Han skriver 1 ting og sender bilder som avslører at han ikke snakket sant (han tenker nok ikke over det).

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hi her.

Han avslører seg selv på snappene han sender. Han skriver 1 ting og sender bilder som avslører at han ikke snakket sant (han tenker nok ikke over det).

Hva sier han når du konfronterer ham om dette? 

Anonymkode: a563c...64e

Skrevet

Vær spesifik, HI. Han har sagt hva da og bildene han har sendt deg har vist hva da?

Anonymkode: b40fc...122

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hi her.

Da spør jeg igjen...

Om han lyver hele tiden... og attpå til er så dum og korttenkt at han ikke en gang forsøker å skjulde det - hvorfor fortsetter du å date/være sammen med ham??

Siden han ikke forsøker å skjule at han lyver, så er detdessverre også en helt reell risiko for at det han nå driver med er å teste deg, for å se om du godtar å bli manipulert. Og det godtar du jo så lenge du fortsetter med en som gjør slikt mot deg på et så tidlig tidspunkt i bekjentskapet.

For all del, ALDRI bli gravid med denne mannen!!!

Men igjen - hvorfor i all verden fortsetter du å møte en slik mann??

Anonymkode: 0ca93...c79

Skrevet

Hi her.

2 eksempel 

Han skriver at han skal på ferie alene, men ser damesko på bilde av han

Han skriver når han kommer tilbake til Norge. Men ser at han allerede er hjemme på bilder. 

Skrevet

Hi her.

2 eksempel 

Han skriver at han skal på ferie alene, men ser damesko på bilde av han

Han skriver når han kommer tilbake til Norge. Men ser at han allerede er hjemme på bilder. 

Hvorfor gidde å date denne mannen? Han er åpenbart avhengig av å lyve. Jeg kuttet ut en date som løy på samme måte. Vi vil aldri kunne stole på de. Sitter det til han og dropp han asap! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor gidde å date denne mannen? Han er åpenbart avhengig av å lyve. Jeg kuttet ut en date som løy på samme måte. Vi vil aldri kunne stole på de. Sitter det til han og dropp han asap! 

Nei, kan ikke stole på sånne. Har dårlig magefølelse! 

Men det finnes ingen normale der ute, som vil ha meg. Gir opp jeg

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Nei, kan ikke stole på sånne. Har dårlig magefølelse! 

Men det finnes ingen normale der ute, som vil ha meg. Gir opp jeg

Er dette samme mann som du har skrevet ørten negative innlegg om tidligere, eller møter du nye hele tiden?

Skrevet

Om det er damesko på bildet er det helt opplagt at han lyver fordi han alt er i et forhold.

Altså er det svaret; han lyver fordi han er i et forhold

Anonymkode: be450...2ce

Skrevet

Er dette samme mann som du har skrevet ørten negative innlegg om tidligere, eller møter du nye hele tiden?

Vet ikke hvem du sikter til. Har ikke skrevet om han før. Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Om det er damesko på bildet er det helt opplagt at han lyver fordi han alt er i et forhold.

Altså er det svaret; han lyver fordi han er i et forhold

Anonymkode: be450...2ce

Hmm. Han sier han er singel...

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Vet ikke hvem du sikter til. Har ikke skrevet om han før. Hi

Da er det andre du har skrevet om da, for ingen vil ha meg frasen har dukket opp i utallige tråder hvor alt svirrer rundt usikkerhet ang menn.  Hvis det er deg så må du ta tak i din egen usikkerhet, utrygghet og dårlige selvtillit. Hvis det ikke er du som har skrevet andre liknende tråder, beklager jeg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Da er det andre du har skrevet om da, for ingen vil ha meg frasen har dukket opp i utallige tråder hvor alt svirrer rundt usikkerhet ang menn.  Hvis det er deg så må du ta tak i din egen usikkerhet, utrygghet og dårlige selvtillit. Hvis det ikke er du som har skrevet andre liknende tråder, beklager jeg. 

Herregud du sikter sikkert til meg. 😂Leste tilfeldig gjennom tråden hennes og nei, det er sikkert meg med de ørten av trådene du tidligere også hat nevnt. Hvorfor er du så irritert over oss som lager slike tråder? Er det misunnelse, eller et nag til slike damer som dater? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Herregud du sikter sikkert til meg. 😂Leste tilfeldig gjennom tråden hennes og nei, det er sikkert meg med de ørten av trådene du tidligere også hat nevnt. Hvorfor er du så irritert over oss som lager slike tråder? Er det misunnelse, eller et nag til slike damer som dater? 

Misunnelse? Misunnelse?? 

Skrevet

You have to work on your vibration, girl😊😊

Anonymkode: 16729...f44

Skrevet

Misunnelse? Misunnelse?? 

Hvorfor orker hun da å henge seg opp I absolutt alle tråder som omhandler dating? Hun skriver det samme i hver tråd "Hvis det er deg, så må du ta opp din egen usikkerhet" Er det deg igjen" osv. Nå tok hun feil person denne gangen, fordi hun siktet nok til meg som oppretter endel av de trådene. Jeg tar opp akkurat det jeg og andre vil. Så får hun holde sin irritasjon for seg selv heller. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hmm. Han sier han er singel...

🤷🏼‍♀️ Spiller det noen rolle hva han sier? Du stoler opplagt ikke på han. 

Anonymkode: 2483c...231

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

🤷🏼‍♀️ Spiller det noen rolle hva han sier? Du stoler opplagt ikke på han. 

Anonymkode: 2483c...231

Sant det. Vil bare at han skal knulle meg hardt og lenge ! Blir kåt av tanken 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...