Gå til innhold

Drittlei håret mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja slik oppskriften sier.. dritt lei håret. Jeg har mye og det tørt og tykke hårstrå. For at det skal se fint ut så må jeg rette det. Ellers ser det heilt jøvlig ut. Men håret mitt hater rettetangen. Selv om jeg bruker den kun 1 gang i uka og varmebeskyttelse. Jeg bleker kun etterveksten og ellers pleier lengdene med fukt og olje. Men alikevell knekker tuppene eller de blir tørre etter hver rettetang bruk og jeg må stå å klippe de vekk. Nå har jeg bare lyst å skrelle vekk alt håret

Anonymkode: d8c7c...ca3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta en keratinbehandling? Forutsatt at frisøren tenker håret ditt tåler det. Da slipper du å rette det hver uke. 

Anonymkode: a20c3...66d

Skrevet

Gå til en dyktig frisør og få hjelp til hvordan du skal style det.

Anonymkode: fd91a...e62

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva med å ta en keratinbehandling? Forutsatt at frisøren tenker håret ditt tåler det. Da slipper du å rette det hver uke. 

Anonymkode: a20c3...66d

Jeg har vurdert det men er redd for at håret mitt ikke tåler det

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Gå til en dyktig frisør og få hjelp til hvordan du skal style det.

Anonymkode: fd91a...e62

Føler det er vanskelig å få hjelp der til mitt hår. Mitt hår er naturlig tørt og stivt hestehår med fall og tykt hår. De produktene som jeg blir anbefalt gjør ikke håret mitt noen ting. Eneste som har hjulpet håret er Sebastian penetrite men den har jeg brukt så mye at jeg har begynt å reagere på den. Nå bruker jeg Maria Nila soft, men prøvdte ut repair i Maria Nila men den trakk jo all fuktighet ut av håret mitt og gjor meg veldig motløs 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja slik oppskriften sier.. dritt lei håret. Jeg har mye og det tørt og tykke hårstrå. For at det skal se fint ut så må jeg rette det. Ellers ser det heilt jøvlig ut. Men håret mitt hater rettetangen. Selv om jeg bruker den kun 1 gang i uka og varmebeskyttelse. Jeg bleker kun etterveksten og ellers pleier lengdene med fukt og olje. Men alikevell knekker tuppene eller de blir tørre etter hver rettetang bruk og jeg må stå å klippe de vekk. Nå har jeg bare lyst å skrelle vekk alt håret

Gjør det. Ta en Britney Spears. 

Anonymkode: d1e91...aed

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Gjør det. Ta en Britney Spears. 

Ja hvorfor ikke. Håret vokser ut igjen😆

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja hvorfor ikke. Håret vokser ut igjen😆

Do it😁

Skrevet

Har du langt hår? Kanskje klippe det litt skulder kort? Klippe det opp litt? Hvis du bleker håret blir det jo tørt. Bruk kurer. 
Jeg har også litt tørre tupper. Bruker hårkrem i tuppene. Du kan også bruke litt hårolje 

Anonymkode: 5d623...0da

Skrevet

image.thumb.jpeg.19ebefeedcf857759556f77b11e9089a.jpeg

Skrevet

Tenker du må jobbe med håret og ikke mot det. Å ha et sunt hår, er noen ganger å droppe rettetang og fargemiddel. Bleking høres temmelig drastisk ut på tørt hår. La det få en klipp med jevne mellomrom og sjekk om du kanskje trenger vitaminer. Vær snill mot det, gi det gode hårkurer. Det høres ut som du har et flott hår i utgangspunktet, som herjes grundig med. Krøller er noe de fleste av oss syns er fint. Jobb med dem og ikke mot dem. For egen del satt jeg strek for farging for noen år siden. Jeg har tynne hårstrå og var alltid misfornøyd. Fant en sjampoo og balsam jeg likte og startet prosessen med å få vekk farge og striper, og skaffet meg en dyktig frisør, som på et øyeblikk så hva jeg burde gjøre med håret. Det tok noen år, men nå er jeg fornøyd med hårkvalitet og ikke minst. Frisøren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...