Anonym bruker Skrevet 4. oktober #1 Skrevet 4. oktober Kjæresten min har tre barn (det har jeg og), men han kan fint både kjøre og følge opp på kamper og diverse i de barnefrie ukene sine. De er mellom 8 og 13 år. Jeg får ofte snap fra han med teksten "life is good" med bilde av eit eller fleire av barna sine de ukene han har barna sine. Vet at ungene skal komme først, men det blir på en måte litt mye. Hva hadde du tenkt? Anonymkode: 3b77a...1f4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #2 Skrevet 4. oktober Det lyser grønne flagg lang vei, fantastisk med en mann som virkelig bryr seg om og stiller opp for ungene sine. Kan ikke skjønne at det skal kunne sees negativt på i det hele tatt, Hva er det som blir for mye mener du? Anonymkode: b208e...3ae
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #4 Skrevet 4. oktober Blir det for mye at han følger opp barna sine? I alle dager.... Barna er ALLTID førstepri, skilt eller ei. Anonymkode: de6d3...78a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #5 Skrevet 4. oktober Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Blir det for mye at han følger opp barna sine? I alle dager.... Barna er ALLTID førstepri, skilt eller ei. Anonymkode: de6d3...78a Nei, ikkje det. Men life is good og bilde av barnet sitt, klarer ikke å hjelpe for det. Men tenker på hvor jeg passer inn 🤔 Anonymkode: 3b77a...1f4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #6 Skrevet 4. oktober Jeg tenker at det er en helt normal og god pappa. Du, derimot, er et digert rødt flagg og jeg håper at han oppdager hvor trengende du er! Anonymkode: 2163a...e68
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #7 Skrevet 4. oktober Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Nei, ikkje det. Men life is good og bilde av barnet sitt, klarer ikke å hjelpe for det. Men tenker på hvor jeg passer inn 🤔 Anonymkode: 3b77a...1f4 Hvor du passer inn? Du skal jo ikke fortrenge barna hans selv om du vil være kjæresten hans da. Du kommer i tillegg til barna, ikke istedenfor. Han har tre barn å følge opp, finner glede i det, og har en travel hverdag. Men om han ønsker en kjæreste er det rom for det også. Men du må aldri tenke at du har førstepri hos en trebarnsfar, du kommer i tillegg til barna hans, aldri noe mer enn det. Ønsker du mer enn det må du finne deg en mann uten barn. Anonymkode: de6d3...78a
the amazing spidermamma Skrevet 4. oktober #8 Skrevet 4. oktober Ingenting er vel mer sexy enn en mann som bryr seg om barna sine? Har ikke du også et liv utenom ham?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #9 Skrevet 4. oktober Problemet her er vel heller hvordan dere skal få tid til hverandre. En mann som følger opp sine tre barn hele tiden, og du som sikkert følger opp dine barn hele tiden. Da er det ikke mye tid igjen. Seks barn er mye jobb. Anonymkode: c525b...0fa
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #10 Skrevet 4. oktober Skjønner veldig godt hva du mener. Har det litt som deg. Vi har en helg i måneden der vi begge har barnefri. Og selv om han har barna sine 50/50 så ender det ofte med at han må stille i mamma periodene for da har ene barnet kranglet med mor eller det er forballkamp, eller at ene barnet bare kjeder seg og ønsker henge med far. Hans evne til å prioritere barna er en av grunnene til at jeg elsker han. Samtidig så tenker jeg også at det bør være mulig å få litt tid bare til oss to. Anonymkode: a332e...087
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #11 Skrevet 4. oktober Noen må klage uansett... Anonymkode: 33084...6a4
Gucci_Helene Skrevet 5. oktober #12 Skrevet 5. oktober Anonym bruker skrev (19 timer siden): Kjæresten min har tre barn (det har jeg og), men han kan fint både kjøre og følge opp på kamper og diverse i de barnefrie ukene sine. De er mellom 8 og 13 år. Jeg får ofte snap fra han med teksten "life is good" med bilde av eit eller fleire av barna sine de ukene han har barna sine. Vet at ungene skal komme først, men det blir på en måte litt mye. Hva hadde du tenkt? Anonymkode: 3b77a...1f4 Synes han virker veldig bra, men du er et rødt flagg her på måten du reagerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå