Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:20 #1 Skrevet lørdag kl 12:20 Ofte når jeg trener så starter en intens hodeverk. Den er så intens og på venstre side av hodet at jeg nesten blir redd. Bør jeg gå til legen? Hatt det ca 5 ganger nå på 2 uker, k i 30årene Anonymkode: 479f8...da1
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:48 #2 Skrevet lørdag kl 12:48 Noen som vet eller har det samme? Anonymkode: 479f8...da1
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:50 #3 Skrevet lørdag kl 12:50 Selvfølgelig må du til lege! Med en eneste gang det skjer når det er såpss vondt som du beskriver Anonymkode: 8af92...d20
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:49 #4 Skrevet lørdag kl 13:49 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ofte når jeg trener så starter en intens hodeverk. Den er så intens og på venstre side av hodet at jeg nesten blir redd. Bør jeg gå til legen? Hatt det ca 5 ganger nå på 2 uker, k i 30årene Anonymkode: 479f8...da1 Ja, få deg en legetime fortest mulig. Anonymkode: 812b9...409
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:57 #5 Skrevet lørdag kl 13:57 Anonym bruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig må du til lege! Med en eneste gang det skjer når det er såpss vondt som du beskriver Anonymkode: 8af92...d20 Men det går bort igjen. Ikke tenkt tanken 🙈 idag var jeg redd for om det var et blodkar i hjernen som hadde sprukket. Gikk hjem og tok paracet og det gikk over. Så helt, tenkte da det var migrene. Anonymkode: 479f8...da1
Anonym bruker Skrevet søndag kl 04:15 #6 Skrevet søndag kl 04:15 Det kan godt være migrene. Neppe sprukket blodkar. Erfaring med sprukket blodkar, eller hjerneblødning, det skjer ikke hver gang du trener, da hadde du hatt flere symptomer nå og neppe vært i stand til å trene.. Hodepina kommer akutt, er veldig intens og gir seg ikke. I hjernen er det ikke plass til "en blåflekk" pga kraniet. En blåflekk på beinet tåles pga elastisiteten, den finnes ikke i hodet pga kraniet. Så hadde ikke gitt seg med paracet. Men uansett bør du gå til legen. Anonymkode: 0e528...2db
Anonym bruker Skrevet søndag kl 10:34 #7 Skrevet søndag kl 10:34 Google aktivitetsutløst hodepine, det har jeg. Helt intense smerter etter trening, kommer i løpet av økten. Så dessverre kvier jeg meg til å trene. Anonymkode: 460dc...4d6
Anonym bruker Skrevet søndag kl 15:47 #8 Skrevet søndag kl 15:47 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Google aktivitetsutløst hodepine, det har jeg. Helt intense smerter etter trening, kommer i løpet av økten. Så dessverre kvier jeg meg til å trene. Anonymkode: 460dc...4d6 Har lest meg til dette og tror det er det ja. Det er en intens sviende hodeverk jeg aldri har kjent maken til. Det kommer helt plutselig, spesielt hvis jeg pusher meg. Liker jo å trene men så ordentlig lei denne hodeverken. Må heg ta MR ? Hvis ikke er det nesten ikke hjelp i? Anonymkode: 479f8...da1
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:32 #9 Skrevet søndag kl 16:32 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Har lest meg til dette og tror det er det ja. Det er en intens sviende hodeverk jeg aldri har kjent maken til. Det kommer helt plutselig, spesielt hvis jeg pusher meg. Liker jo å trene men så ordentlig lei denne hodeverken. Må heg ta MR ? Hvis ikke er det nesten ikke hjelp i? Anonymkode: 479f8...da1 Jeg har ikke tatt MR, legen mente det ikke var vits. Er dessverre ikke noe å gjøre. Drikke rikelig og få i seg salte kjeks, eller noe annet salt mens man holder på er et tips, men ikke funket spesielt bra for meg. Anonymkode: 460dc...4d6
Anonym bruker Skrevet i går, 03:53 #10 Skrevet i går, 03:53 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg har ikke tatt MR, legen mente det ikke var vits. Er dessverre ikke noe å gjøre. Drikke rikelig og få i seg salte kjeks, eller noe annet salt mens man holder på er et tips, men ikke funket spesielt bra for meg. Anonymkode: 460dc...4d6 Idag har jeg i hele natt hatt vondt fra nakken og opp til hodet. Aner ikke hva det er. Mulig det stammer fra nakken? Har hatt problemer tidligere med nakken pga jobben jeg har. Anonymkode: 479f8...da1
Anonym bruker Skrevet i går, 06:18 #11 Skrevet i går, 06:18 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Idag har jeg i hele natt hatt vondt fra nakken og opp til hodet. Aner ikke hva det er. Mulig det stammer fra nakken? Har hatt problemer tidligere med nakken pga jobben jeg har. Anonymkode: 479f8...da1 Kontakt legen din, da. Du må iallefall få utelukket noe alvorlig. Anonymkode: 8af92...d20
Anonym bruker Skrevet i går, 06:30 #12 Skrevet i går, 06:30 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Kontakt legen din, da. Du må iallefall få utelukket noe alvorlig. Anonymkode: 8af92...d20 Ja jeg ringer i slutten av uken. Takk dere Anonymkode: 479f8...da1
LeTwinsA Skrevet i går, 16:27 #13 Skrevet i går, 16:27 Jeg har det, men hos meg kommer det 3-4 t etter trening. Prøv å spis litt karbs før trening, varm opp og trapp ned gratis etter trening og sørg for å være hydrert.
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #14 Skrevet 22 timer siden LeTwinsA skrev (2 timer siden): Jeg har det, men hos meg kommer det 3-4 t etter trening. Prøv å spis litt karbs før trening, varm opp og trapp ned gratis etter trening og sørg for å være hydrert. Skjønner ikke hvorfor min kropp skal være så sensitiv på mat inntak, det er helt sikkert maten som gjør det. Andre kan pushe seg og trene mens jeg må stoppe opp pga iherdig smerte. Vann er også en ting. Du får det såpass lenge etter ja? Jeg får det ca ti min etter påbegynt hard trening eller fort løping. Anonymkode: 479f8...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå