Anonym bruker Skrevet 4. oktober #1 Skrevet 4. oktober Tenk å dele tilnærmet ALT i livet. De deler alt hva de gjør og tenker hver dag. Er det sunt? Jeg skjønner at de gjør det for penger, men er det verd det? Og hvordan er det for barna at alt skal deles offentlig ut?? Anonymkode: 0f37a...454
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #2 Skrevet 4. oktober Anna Rasmussen er jo en høydare 😂 Milevis med meningsløs gåing og endeløse lange snapper der hun prater uten å egentlig si noe som helst. Hun er en fest 😅🤣 Anonymkode: 51e04...0b6
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #3 Skrevet 4. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Anna Rasmussen er jo en høydare 😂 Milevis med meningsløs gåing og endeløse lange snapper der hun prater uten å egentlig si noe som helst. Hun er en fest 😅🤣 Anonymkode: 51e04...0b6 En gørrkjedelig fest i tilfelle 🙈 Er det virkelig noen som gidder sitte høre på de monologene hennes? Anonymkode: 8ac46...860
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #4 Skrevet 4. oktober Anonym bruker skrev (34 minutter siden): En gørrkjedelig fest i tilfelle 🙈 Er det virkelig noen som gidder sitte høre på de monologene hennes? Anonymkode: 8ac46...860 Helt enig. Grusomt kjedelig! Anonymkode: 0f37a...454
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #5 Skrevet 4. oktober Det er marked for dumskap også. En kan alltid lære noe av andre, men om noen har mange følgere så tenker jeg på sauer og bjellesau. Selv om det kan være gode grunner til se noen snapper og danne seg et inntrykk. Anonymkode: d69fa...894
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #6 Skrevet 4. oktober Jeg følger bare Ulrikke . Anonymkode: d1b12...672
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #7 Skrevet 4. oktober Anonym bruker skrev (16 timer siden): Anna Rasmussen er jo en høydare 😂 Milevis med meningsløs gåing og endeløse lange snapper der hun prater uten å egentlig si noe som helst. Hun er en fest 😅🤣 Anonymkode: 51e04...0b6 De som følger henne og andre influensere er noen jævla idioter. Anonymkode: c485d...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå