Gå til innhold

Dere som bor i veien for stormen Amy, har dere hamstret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser endel om på nett at det har vært mye folk i matbutikkene. Jeg var på coop extra rundt klokka 15.00, skulle bare ha et brød. De pleier å ha mange superbrød, og mangre andre brød på den tiden, Men det var nesten ingen brød igjen, ikke et eneste superbrød, så tydelig at det hamstres litt her jeg bor. 

Har du handlet ekstra nå pga Amy? Virker det som om folk hamstrer der?

Anonymkode: fa725...5c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hamstret, men var ute tidligere enn vanlig og gjorde helgehandlingen. Tror det var flere som tenkte likt, for det var overraskende med folk på den tiden av døgnet. Det har også høstferie for oss, så er nok en kombinasjon av storm-, helge- og feriehandling. 

Anonymkode: 85de9...d91

Skrevet

Ikke jeg, men åpenbart hele plassen jeg bor på. Var i butikken 15:30 og de hadde alle kasser åpne. Var innom igjen klokka 19;30 og da var det helt tomt for brød. Ikke ett eneste igjen. Og de er aldri tomme. Noe så idiotisk. Det er en dag med vind 

Anonymkode: 3176b...8ff

Skrevet

Nei.

De melder at det verste er over innen kl 12 i morgen, og selv om strømmen skulle ha gått så kassene ikke virker, i en butikk her i Arendal går den neppe i alle 😅

Anonymkode: b2f03...4f9

Skrevet

Man hamstrer ikke for 1-2 dager med uvær. Tror heller at det var de som til vanlig ville ha kjøpt det brødet i morgen som kjøpte det i dag for å slippe å dra i butikken i morgen.

Brød er dagsferskvare så flytter en del handelen fra lørdag til fredag så blir det fort tomt på fredagen..

Anonymkode: 336f2...512

Skrevet

Nei, jeg har veldig mye rart i skapet og veier nok 10 kilo for meget. Så jeg bør tåle en dag uten varm middag om det skulle skje. 

Vann, ved og kaffe har jeg klart. 

Anonymkode: e537f...4ba

Skrevet

Næh. Vi har mat.

Jeg har ladet lommelyktene, satt frem stearinlys og fylt noen kanner med vann (vi mister vannet når strømmen blir borte og strømmen blir ofte borte når det blåser kraftig). Og trillet søppeldunker og annet løsøre inn i garasjen og hentet inn ved. 

Anonymkode: 435c6...5db

Skrevet

Ingen hamstring her, men vi har rikelig med mat. Brød baker jeg selv, og har både ferskt og frossent. Mister vi strømmen hjemme drar vi på hytta. 

Anonymkode: f8bf6...888

Skrevet

Hvorfor i h skal vi hamstre!? 

Anonymkode: bfd85...7f7

Skrevet

Gjorde vanlig helgehandel etter jobb og det var ikke tomt for noe da, i hvert fall. Stormen gir seg jo utpå dagen i morgen, så vi sulter neppe ihjel til det. 

Anonymkode: c9bcf...b43

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor i h skal vi hamstre!? 

Anonymkode: bfd85...7f7

Hamstring og hamstring, men hvis man pleier å ukeshandle lørdag og man ikke kommer seg til butikk i dag pga. stengt vei så er det jo dumt å ikke å gjort noe på forhånd. 

Anonymkode: d8e67...907

Skrevet

Nå har vinden avtatt her så regner med de som tømte Rema igår er ute å shopper igjen 🤣🤣

Anonymkode: 3176b...8ff

Skrevet

Hamstret? For én dags bustevær? Nei, ikke akkurat, men var på butikken i sted, og kjøpte det vi skal ha i helga. 

Anonymkode: 93de5...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...