Anonym bruker Skrevet 2. oktober #1 Skrevet 2. oktober Jeg har en skikkelig dårlig magefølelse etter en forklaring min mann kom med om hva han skal etter jobb i dag. Jeg mistenker han ikke for noenting. Jeg er ikke redd for utroskap, han har lov til å møte andre damer om han vil. Han har absolutt ingen grunn til å lyve for meg. Så hvorfor sitter jeg her med verdens verste magefølelse?? Jeg føler meg inn i granskauen paranoid. Jeg føler at jeg ikke kan ta opp magefølelsen med han heller, da vil han føle seg beskyldt for ett eller annet, og som sagt, han har ingen grunn til å lyve. Hvordan kan jeg håndtere dette uten å virke helt kokko? Jeg er helt ærlig så nervøs for hva som kommer at jeg er helt kvalm, men jeg vet ikke hvorfor underbevisstheten min reagerer slik. Anonymkode: 75956...59e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober #2 Skrevet 2. oktober Hva har du dårlig magefølelse egentlig? Anonymkode: b6093...c5c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober #3 Skrevet 2. oktober Magefølelsen min sier at han lyver til meg. Glemte å skrive det i HI. Jeg føler sterkt at det foregår noe alvorlig som han ikke forteller. Dette har skjedd 2 ganger tidligere i samlivet vårt, og begge gangene har det vært trøbbel. Etter å ha fundert litt, er jeg bekymret for at det er noe helserelatert han ikke sier. Enten med han selv, eller med foreldrene sine. Anonymkode: 75956...59e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober #4 Skrevet 2. oktober Det første jeg tenker på er at du bør spørre han direkte, hva slags beskyldning skal det liksom innebære? At han har et helseproblem? Anonymkode: a7ae7...173
Anonym bruker Skrevet 2. oktober #5 Skrevet 2. oktober Ta det opp med ham, i et ekteskap/samboerskap må det da være rom for å være ærlig om sin bekymring til partneren sin. Anonymkode: 7ec98...8b5
Himmel og hav Skrevet 2. oktober #6 Skrevet 2. oktober Du spør. Du sier at du ikke helt kan sette fingeren på hva det er, men noe i det han sa eller måten han sa ting på har gjort deg urolig for at det er noe galt.
amandine Skrevet 2. oktober #7 Skrevet 2. oktober Som de andre sier, bare spør ham. Si det som det er, at du ikke vet helt hva men at magefølelsen din er ubehagelig. Han vet vel at du har hatt magefølelse på ting tidligere?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober #8 Skrevet 2. oktober Hva har hendt de to foregående gangene, da? Anonymkode: 2464e...5bd
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #9 Skrevet 4. oktober Jeg spurte ikke, bare så an oppførsel, men i dag fortalte han uoppfordret. En i familien hans har fått aggressiv hjernekreft. Anonymkode: 75956...59e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #10 Skrevet 4. oktober Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg spurte ikke, bare så an oppførsel, men i dag fortalte han uoppfordret. En i familien hans har fått aggressiv hjernekreft. Anonymkode: 75956...59e Hvorfor kunne han ikke fortelle deg det med en gang han fikk vite det??? Anonymkode: f0c7e...790
Anonym bruker Skrevet 5. oktober #11 Skrevet 5. oktober Det er en veldig nær person. Han er ikke en som liker å snakke om vanskelige ting, så han trengte sikkert å bearbeide det litt først. Pluss at et av barna var i nærheten. Anonymkode: 75956...59e
Anonym bruker Skrevet 5. oktober #12 Skrevet 5. oktober Anonym bruker skrev (19 timer siden): Hvorfor kunne han ikke fortelle deg det med en gang han fikk vite det??? Anonymkode: f0c7e...790 Kanskje personen det gjelder ikke var klar for det. Anonymkode: da1d1...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå