Anonym bruker Skrevet 1. oktober #1 Skrevet 1. oktober I dag har jeg fått innvilget ufør. Jeg vet jeg er heldig som er sikret inntekt - og burde være glad, men jeg er bare lei meg. Skulle så innmari mye heller vært på jobb! Anonymkode: 2beb6...5c9
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #2 Skrevet 1. oktober Anonym bruker skrev (14 minutter siden): I dag har jeg fått innvilget ufør. Jeg vet jeg er heldig som er sikret inntekt - og burde være glad, men jeg er bare lei meg. Skulle så innmari mye heller vært på jobb! Anonymkode: 2beb6...5c9 Hvorfor er du ufør? Anonymkode: 0d7f8...787
Lovemelikeyoudo Skrevet 2. oktober #3 Skrevet 2. oktober Gratulerer. Hvor lang saksbehandlingstid var det?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober #4 Skrevet 2. oktober Anonym bruker skrev (2 timer siden): I dag har jeg fått innvilget ufør. Jeg vet jeg er heldig som er sikret inntekt - og burde være glad, men jeg er bare lei meg. Skulle så innmari mye heller vært på jobb! Anonymkode: 2beb6...5c9 Dette er en normal reaksjon. ❤️ Tillat deg å ha fusse følelsene. Det er en sorgprossess. ❤️ Anonymkode: 66012...fac
Anonym bruker Skrevet 2. oktober #5 Skrevet 2. oktober Lovemelikeyoudo skrev (4 timer siden): Gratulerer. Hvor lang saksbehandlingstid var det? Gratulerer? For å slippe å jobbe da eller? Den skjønte jeg ikke. Jeg hadde blitt så lei meg. Hva er du blitt ufør for, hi? Du kan jo komme tilbake ved bedring? Anonymkode: 31676...2fb
Anonym bruker Skrevet 2. oktober #6 Skrevet 2. oktober Jeg har vært ufør i 4 år, og det er en lang sorgprosess. Jeg aksepter at det er sånn, samtidig som det er en stor sorg. Tror aldri man fullt ut kommer over den sorgen. Anonymkode: df988...794
Anonym bruker Skrevet 2. oktober #7 Skrevet 2. oktober Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hvorfor er du ufør? Anonymkode: 0d7f8...787 Haha, var det temaet i HI? Anonymkode: bcc21...5ca
Anonym bruker Skrevet 2. oktober #8 Skrevet 2. oktober Jeg er ufør selv etter alvorlig sykdom, og veldig glad for at vi er så heldige at det går an i landet vårt. Vi trenger ikke å leve på almisser fra slekta. Selv om man kanskje trenger litt av det også... Men ja, jeg skjønner godt at du er lei deg , og det er vel et slags godt tegn også. Synes du skal la deg selv få lov til å være litt lei deg, jeg. I alle fall noen dager. Jeg var 100% bestemt på at jeg skulle tilbake til jobb, så det var hardt å innse at det ikke gikk. Og vet du, det kan være ting vi kan bidra med i samfunnet likevel. Frivilligheten kommer til å bli mer og mer viktig i samfunnet vårt i årene som kommer. Og å finne en fritidsaktivitet som gir deg noe glede Men som sagt, det er lov å være lei seg! Anonymkode: 1f2f1...20c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober #9 Skrevet 2. oktober Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg er ufør selv etter alvorlig sykdom, og veldig glad for at vi er så heldige at det går an i landet vårt. Vi trenger ikke å leve på almisser fra slekta. Selv om man kanskje trenger litt av det også... Men ja, jeg skjønner godt at du er lei deg , og det er vel et slags godt tegn også. Synes du skal la deg selv få lov til å være litt lei deg, jeg. I alle fall noen dager. Jeg var 100% bestemt på at jeg skulle tilbake til jobb, så det var hardt å innse at det ikke gikk. Og vet du, det kan være ting vi kan bidra med i samfunnet likevel. Frivilligheten kommer til å bli mer og mer viktig i samfunnet vårt i årene som kommer. Og å finne en fritidsaktivitet som gir deg noe glede Men som sagt, det er lov å være lei seg! Anonymkode: 1f2f1...20c Takk! ♥️Jeg vil jobbe frivillig på sikt. Nå har jeg ikke kapasitet, men håper det endrer seg! Anonymkode: 2beb6...5c9
Anonym bruker Skrevet 2. oktober #10 Skrevet 2. oktober Anonym bruker skrev (18 timer siden): I dag har jeg fått innvilget ufør. Jeg vet jeg er heldig som er sikret inntekt - og burde være glad, men jeg er bare lei meg. Skulle så innmari mye heller vært på jobb! Anonymkode: 2beb6...5c9 Jeg synes det var utrolig tungt og vanskelig i begynnelsen, samtidig som jeg var lettet over å ha fått det innvilget. Det å få stempelet som uføretrygdet og at man da er oppgitt av systemet, det er vondt å svelge. Jeg mistet utrolig mye på veien, både venner og den fremtiden jeg ønsket meg. Men så går nå dagene seg til som best man kan. Men jeg savner fremdeles jobben min, selv om det er 10 år siden jeg var der sist. Anonymkode: accc9...f43
Admin Skrevet 3. oktober #11 Skrevet 3. oktober Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå