Anonym bruker Skrevet 4. oktober #26 Skrevet 4. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor står det? Hi Anonymkode: 5dbe5...6fc Ikke meg du spør, men det står i vilkårene (punkt 10 mener jeg), samt åpnet for endring via forskrift. Der kalles prisen referanseverdi hvis ikke jeg husker feil. Kommer man i en situasjon hvor det er mangel på kraft og behov for tiltak, så kan de endre satsen. Men jeg tror den er lagt inn som en sikkerhetsventil. De kan også endre nedre grense for tilbakebetaling. Liten digresjon, men er det bare jeg som synes skrivet med vilkårene ser mistenkelig ut som hentet rett fra ChatGPT? Anonymkode: 025c5...206
Anonym bruker Skrevet 4. oktober #27 Skrevet 4. oktober Anonym bruker skrev (10 timer siden): Synest du ikke at det er veldig urettferdig at vi sender strøm ut i kabler og at visst vi ikke hadde gjort det så hadde vi hatt vesentlig billigere strøm? Eller at regjeringen kunne gått for FrP sitt strømforslag som var mykje meir gunstigt? Vi går ikke for norgespris siden de kan sette den opp visst lite nedbør ol. Følger heller med. Viser seg at strøm her eg bur(vest) er litt over norgespris i ukedagene men i helga ligg den mellom 3 og 15 øre. Sparer klesvask til helgene nå framover. Anonymkode: 98d73...6ce Den helgeprisen er ikke normalen altså. Det er pga stormen i helgen som har gitt mye vindkraft og dermed billig strøm. Anonymkode: 8fcf9...be4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå